Inaktiv
Det Nya FZ

Coolt! FZ har (äntligen) uppdaterat sajten! Själv tycker jag att uppdateringen var superb! Men som den nyfikne lille typ jag är tänkte jag fråga resten av er datanördar vad ni tycker? Dags för en noll-koll flum-poll!


signatur

I would rather be infamous than not famous at all!

Inaktiv

Det är skitsnyggt

Inaktiv

Hehe, åtminstone en som håller med mej då!


signatur

I would rather be infamous than not famous at all!

Medlem

"Rätt bra, men det kan fortfarande förbättras"


signatur

<3

Inaktiv

Verkar ju iaf som att det fått ett bra betyg hittills. Keep up the good work, FZ!

För övrigt, rösta riktigt ordentligt så kanske den här tråden blir en Sticky!


signatur

I would rather be infamous than not famous at all!

Inaktiv

varför behöver den bli en sticky när så många besöker den så att den ändå hamnar längst upp?
medelmåttigt... jag önskar jag kunde klicka nånstans å få förra temat -_-
uppskattar dock jävligt mkt att man kan "välja själv" så att säga


signatur

Give me death or give me rain - I feel so numb, better give me pain.

Inaktiv

Det var menat som ett skämt. Men men, alla har ju inte samma humor!

EDIT: Nu får jag nog göra något vettigt, och inte bara sitta och spamma på FZ hela natten.


signatur

I would rather be infamous than not famous at all!

Medlem

Oftast så är förändring lite läskigt för vissa så det kommer alltid finnas folk som klagar. Men man vänjer sig nog snart vid den nya designen.

Röstade "Rätt bra, men det kan fortfarande förbättras".
Here is why:

Jag stör mig på att forumet var rensat men det får man väl leva med.

Blev lite rörigt med alla annonser som nu tar upp halva skärmen istället för en remsa på kanten och överst som förr.

"Snabbsvar"-knappen sitter ganska obekvämt. Klickar alltid på "Svara"-knappen istället, den sitter mer logiskt till.

Ser inte själva nyheten när man klickar in sig på "Kommentarer" för en nyhet. Förr såg man själva nyheten som översta inlägg, det var praktiskt.

Ser inte senaste forum-inläggen och populäraste forum-trådarna på startsidan tillsammans med senaste nyheter och releaser. IMO så kan FZ releaser få flytta till en länk i menyn och ge plats åt lite forum-info istället.

Annars gillar jag nya FZ, lite vilsen såhär i början bara.

Mellan


signatur

[size="9"]CONCORD Notice: Don't drink and fly. Drunken jumping can result in loss of ship through "navigational error".[/size]

Medlem

Den är snygg och så men jag gillade nog den gamla designen mera. Det är så ljust och metalliskt nu.

Var som någon mysig mörk harmoni på den gamla sidan... Det var bättre förr.

Många fina funktioner dock!

Medlem

Min röst: Rätt bra, men det kan fortfarande förbättras.

Saknar bara val av färgtema 8)

Medlem

Jag får nog gå på alternativ nummer 2... Jag gillar färgtemat och allt, men forumet känns lite... Mupp.

Medlem

Säger nr 2 jag med. Snyggt forum och nya roliga funktioner men saknar ändå en del av det gamla så att säga.


signatur
Medlem

Krimskramset och reklamen till höger tar för stor platts, skulle vilja att mittpariet var bredare och att nyheterna pressenteras som vanligt istället för i fyrkanter, dom är jobbiga att läsa som det är nu. Annars håller jag med smorgar.

ps.flytta "snabbsvar" också, jag var mycket nära att klicka på svara för ca 5 sekunder sedan men upptäckte mitt misstag.

MFC
Medlem

OMGWTF!

Grymt jobbat fz.crew!


signatur

I believe that if life gives you lemons you should make lemonade & try to find somebody whose life has given them vodka & have a party - Ron White

Medlem

Sidor kan ALLTID få förbättringar, men det är fortfarande det mest stilrena hitills.


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem

Jag måste säga att jag gillar det mesta, men en del saker känns inte rätt. Nyhetsforumet t ex, jag vill gärna se alla nyhetstrådar där.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

Tycker verkligen designen e skit kass! för ont i ögonen som fan för ljus! blääää mina känsliga ögon brinner!

Medlem
Skrivet av ghoül:

Tycker verkligen designen e skit kass! för ont i ögonen som fan för ljus! blääää mina känsliga ögon brinner!

http://www.fz.se/forum/thread.fz?id=435


signatur
Medlem

Den var grym fast synd att alla forum inlägg togs bort

Medlem

Helt ok design, men som andra sagt så är det lite för ljust färg. Men man överlever nog


signatur

Gaming since 1986 and still going strong!

Medlem

superbt säger jag bara!
bravisimo!
Extra lycklig att ni har ändrat titeln FZ groupie till Proffs

Medlem

ganska snyggt åså men är segt som sirap på min 800hrz :C röstade ganska dåligt därför.:P


signatur

Sökes Utrotad: Ljust media-tbord (svarta bokstäver obelyst)
Org.105 swe ej platt | 7 dedikerade mediaknappar | USB-sladd.

Inaktiv

Tobbe, kanske dags för en uppgradering av burken?


signatur

I would rather be infamous than not famous at all!

Medlem

ser ut som fan! vad tänkte ni med!?

Hmm ..hittar inte dom hederliga valen i Forumet så som "lista dom senaste inläggen" ? ..är det jag som inte hittar eller är det borttaget ?
.."visa dina inlägg" - borta också ?


signatur

"Cash, Rules, Everything, Around, Me - C.R.E.A.M. - Get the money! - Dollar, dollar bill y'all"

Medlem
Skrivet av Tobbe:

ganska snyggt åså men är segt som sirap på min 800hrz :C röstade ganska dåligt därför.:P

Om du kör Opera så kan du definiera en egen stilmall som gör att bilder med mera försvinner. (Det kan man med FF också, men då måste man ha ett tillägg.)


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Inaktiv

Undrar om de här snubbarna är kvar på det här forumet


signatur

|=@/V _//-\6 |v|155@ !

Medlem

Många är, och uberbump deluxe


signatur

Videomupp

Medlem

Gravedigger
Edit ; Och ja, dom hänger fortfarande kvar, varför undrar du?


signatur

Morning Glory, the revival!
An "It's so easy" to be social, "It's so easy" to be cool

Medlem

*night-of-the-living-thread.jpg*


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

12
Skriv svar