Hur du ändrar FZ:s utseende efter eget tycke

Inaktiv
Skrivet av Lie|:
Skrivet av JBRAA:

Men i alla fall så är min åsikt det är synd att det gamla forumet inte är kvar/eller integrerat, och jag får på nått sätt uppfattningen att ni på FZ tycker att det spelade ingen större roll om de gamla FZ forumet inte följde med nya desingen på FZ? Eller har jag fel?

Det har ju hänt förut också att forumet har "försvunnit" om du varit med nog länge här på FZ.
Var många klagomål då också men det kommer ju tillbaka eftersom och det gammla utdaterade försvinner medans det kommer in nytt fräsht material igen.
Själv minns jag det jättegammla forumet när det var 2 frames och man valde tråd i det övre så kunde man läsa i det nedre och skriva inläggen i grenar och svara den man ville svara i ett inlägg.... mjaa svårt att förklara men men.

Gillar den nya designen för övrigt. Kan vara för att jag gillar ljusa färger istället för mörka dystra saker. Gillar dock fortfarande inte de smileys som är men man kan ju inte gilla allting. Bra jobbat iaf

Jag kommer ihåg när allt låg i en sida och trådarna låg som grenar på ett träd, allt var öppet hela tiden.. det var grejer det

Medlem

jag minns när... nee fan, det gör jag inte...


signatur

Go for it - ALL or Nothing!

Medlem

Nu när jag blivit van vid den nya designen så tycker jag det är minst lika mysigt som tidigare, inte samma känsla men lika mysigt, kanske tom ännu mysigare än den tidigare grå/mörka designen.

Bra jobbat FZ crew!


signatur

<3

Inaktiv

FZ använder knappt vitt på sidan alls, mest olika grå nyanser.
Ljusgrå bakgrund med grå text kan uppfattas som bländande då
kontrasten försvinner.

I övrigt tycker jag att sidan ser bra mycket seriösare ut än tidigare. Bättre struktuerad och genomtänkt. Enklare och rakare design utan krims krams.

Riktigt gött faktiskt.

123
Skriv svar