Medlem
The Love

Signade upp mig som Alpha-testare på Eskil Steenbergs kommande MMORPG - The Love. Har inte kunnat spela än sålänge, för att servrarna är proppfulla, men snart nog kanske. Kostar 3 Euro ~ 30kr.

Anmäl er här: [http://www.quelsolaar.com/]

#blogg

Medlem
The Love

Körde några dagar när alpha'n öppnades, väldigt intressant spel även om det har sina problem (ofc, det är en alpha). Antagligen har Eskil fixat en del av problemen som fanns när jag körde. Jag hoppas bara att han tonar ner lite på filtereffekterna, hade så extremt svårt att se något på avstånd vilket gjorde det svårt att hålla koll på var man är i världen.

Medlem

Jobbar fortfarande på att komma in i spelet! Bara när man är i menyn förstår man hur otroligt skicklig han är, och hur speciellt det kommer att bli. Får se det där med filtret när jag kommit in. Men spelar du inte det nu längre eller vaddå?

Medlem

Det blev en blandning av att inte ha tid och glömska. Nu har min månad tagit slut så måste betala 3 euro igen (och har ännu mindre tid nu)

Medlem

Ah, det är så pass. Spelade lite av det innan, och jag är trollbunden! Men det är som du säger, filtret kunde han minskat ner rätt rejält. Sen är själva bandesignen lite flummig, man vet inte vart man är eller vart man ska gå, eller vad som händer. Men det är ju fortfarande Alpha. Sjukt bra grafikstil i alla fall, kommer att bli skitbra till slut tror jag!

1
Skriv svar