Vinnaren i den senaste filmtävlingen

Inaktiv
Vinnaren i den senaste filmtävlingen

Vinnare den här veckan är Loadaren Monty för bidraget:
Hmm, kan nog vara från Zelda: Ocarina of Time. Minns inte riktigt hur gammal jag var, runt 7-8 antagligen.

I alla fall, jag hade kommit till Spirit Temple som lilla Link. Tog mig fram till bossen/minibossen, en sån där ball stålriddare, men fick spara spelet och stänga av då jag skulle iväg på något sånt där tufft lågstadiedisco.

Och det bar av, jag briljerade med mina dansmoves på golvet, och någon jävel råkade fälla mig. Så jag trillade och bröt armen.

Hade gips i ett par veckor, men fick efterhand en väldig abstinens efter att fortsätta på Zelda. Dessvärre kunde jag inte hålla i kontrollen helt själv, så jag bad pappa om hjälp. Han hade i princip aldrig spelat något TV-spel innan, och knappt efter heller, men i alla fall så styrde jag Link med min obrutna hand medan han höll i andra delen av kontrollen och tryckte på knapparna när jag gav order. Och det gick, tillslut. Känslan när bossen slutligen dog var för härlig, både för mig och pappa.

Vi fortsatte vårt utmärkta teamwork ytterligare en bit, kommer dock inte riktigt ihåg hur långt vi kom.

Belöningen:
Walk Hard: The Dewey Cox Story samt The Dudesons Movie om inte bleunt vill ha den.
Vill du ha dom så skicka ett PM med din adress.

#blogg


signatur

Kullberg-as approved by BaratsAndBereta

Inaktiv
Vinnaren i den senaste filmtävlingen

Det var ett bra bidrag

1
Skriv svar