Inaktiv
Yrsel

Har haft yrsel till och från nu i snart en vecka. Lite dumt egentligen, och roligt (för mina kära klasskamrater) då yrseln gör mitt balanssinne ännu sämre och det resulterar i flera klantiga incidenter från mitt håll.
Idag skulle jag till exempel ta mig ifrån mitt klassrum till NO-salen då jag skulle få hjälp utav en lärare där. Snubblar riktigt fint på vägen ut ifrån klassrummet och garvar tills jag gråter med en kompis som bevittnade det hela. Går då vidare till NO-salen som ligger 10m bort ungefär och snubblar på tröskeln och riktigt glider in i NO-salen. Ingen skrattar, åtminstone inte i början. Sen fnissar min NO-lärare och ger mig diagnosen jag kom för att hämta och besvarar min fråga snabbt, och jag småspringer ut medans jag sakta dör av skratt inombords.

Men just det här angående yrseln är ett mysterium. Så jag får återkomma till det. När jag vet vad det beror på. Inte för att någon är intresserad av min yrsel eller så, men iallafall!

Har pratat med en SYV nu angående gymnasiet och fick uppslängt i nyllet att mina betyg är för dåliga för spelutveckling.
/slap ungefär.
Så enligt henne skulle jag satsa på media med inriktning på fotografisk bild eftersom foto också är ett stort intresse. Men ändå lite bummed. Jag ville ju läsa spelutveckling.

#blogg

Inaktiv
Yrsel

Så? Skit i henne. Läs spelutveckling. Om det inte blir på gymnasial-nivå så blir det garanterat på högskolan och det är ändå vad som räknas i slutändan.

Medlem

Om du verkligen vill satsa på spelutveckling så skulle jag om jag var du satsa på att läsa natur i gymnasiet, med matte och fysik och allt det där, och spelutveckling i högskolan.

Inaktiv

Mitt gymnasium hade ingen Natur- Matte&Data linje året efter att jag gick. Dåligt prioriterat av ungdomen!

Inaktiv

Jag har hört att yrsel ofta beror på SVININFLUENSAN!!


signatur

Kullberg-as approved by BaratsAndBereta

Inaktiv

McBadger: Hmm ja, jag kanske gör det. Du har ju rätt i att det inte är gymnasiet som räknas på det viset.

Kelet: Meeeeeeeeen... matte och NO? Det finns en enda tjej i min klass som skulle kunna klara natur och det är bara för hon har 320p!

Voxbrallan: Nej men det finns ju andra gymnasium som kanske har det?

Kullberg: Jaså? Det måste jag ringa till min mormor och säga, ska bli kul att höra hennes reaktion hahahaha!

Medlem

Jag tänker då i alla fall gå media, med text inriktning.
Har tänkt på det länge, och jag älskar att skriva så, why nawt.


signatur

What else could I say?
Everyone is gay.

Inaktiv

Hmm.. det har jag också funderat på. Något med media lär det väl bli iallafall, såvida det inte blir spelutveckling.

1
Skriv svar