Se framtidens spelanimationer

Skrivet av Scream112:

Oliver Reed dog utav hjärtattack under inspelningen utav Gladiator. Därav fick de spela in det sista "med honom" med hjälp av annan standin och sedan dator-trixa till så man ser att det är den då avlidne skådisen.

Kan ju poängtera att den filmen närmar sig tio år gammal, och man kan göra BETYDLIGT bättre i dagsläget. De bästa digitala effekterna är de som man aldrig märker, och de finns överallt i dagens filmer.

Medlem

Sugoi!
Men man ser ju att hon inte har den ansiktsfärgen, som animeringen. Men väldigt verkligt!


signatur

Playstation 5 | Series X | Steam Deck

Medlem
Skrivet av slartibartfast:
Skrivet av Scream112:

Oliver Reed dog utav hjärtattack under inspelningen utav Gladiator. Därav fick de spela in det sista "med honom" med hjälp av annan standin och sedan dator-trixa till så man ser att det är den då avlidne skådisen.

Kan ju poängtera att den filmen närmar sig tio år gammal, och man kan göra BETYDLIGT bättre i dagsläget. De bästa digitala effekterna är de som man aldrig märker, och de finns överallt i dagens filmer.

När du enbart citerar det stycket utav en mycket längre diskussion som pågått sedan sida ETT bland dessa kommentarer, så tar du det jag skrivit helt ur sitt syfte och flyger på mig.

Som om jag inte redan visste det som du skriver? Hallå eller...

Att jag skrev det du citerade är svaret då en person FRÅGADE om jag inte kunde skriva vilken film jag syftade på. Vad har det med saken att göra att den är 10år gammal snart? The Crow är ännu äldre... så vad är det du vill poängtera?

Vi vet att det görs ännu bättre effekter för vart år som går... det är just poängen...

Medlem

När vi ändå är inne på crow och andra filmer där man ersatt döda skådisar med cg material.
Denna filmsnutten från superman returns är rätt nice
http://uk.youtube.com/watch?v=-K_x-HE_ya8

Medlem
Skrivet av ptr:
Skrivet av Tobbie:

Coolt, men lite läskigt. GTA med den här grafiken i framtiden. Kanske lite FÖR verkligt?

haha porrindustrin borde använda sig av det här. Istället för filmer släpper de "spel" där man kan göra precis vad man vill med brudarna och de gör precis som du säger

finns inte sånna redan?


signatur

Nämen!

Skrivet av Scream112:

När du enbart citerar det stycket utav en mycket längre diskussion som pågått sedan sida ETT bland dessa kommentarer, så tar du det jag skrivit helt ur sitt syfte och flyger på mig.

näe, jag håller med dig och din ursprungspoäng.

Medlem
Gen
Medlem

Skrattretande verkligt - om det är det du menar

Inaktiv

Tycker att filmen på deras hemsida är bättre, se bara upp för skriket mot slutet.

123
Skriv svar