Inget Rearmed på Steam
inte så intresserad utav spelet i nuläget... men det är synd, har ganska mycket spel på mitt steam acc å det är Riktigt nice!
"Men väntan på en ny försäljare blev kort"
Innebar detta verkligen någon extra väntan alls? Som jag förstod det var det bestämt sedan tidigare att det skulle säljas via GamersGate och Direct2Drive.
Jag köpte spelet via GamersGate tidigare idag. Det funkade hyfsat men jag var tvungen att skaffa ett PayPal konto :/
Spelet är helt jävla underbart.
edit: igår blir det ju faktiskt eftersom klockan är efter midnatt. det verkar som att moderatorn som skrev i tråden missade det? aja, skit samma. köp!
Behöver man typ ett program som steam för att kunna lira? Fungerar det om man använder en 360-kontroll till PC'n?
Jag var tvungen att använda GamersGate Downloader för att ladda ner det men det går att spela utan att köra någon programvara från GamersGate. Såvida det inte rullar något hemligt i bakgrunden.
Jag spelar med min 360-kontroll. Den stöds fullt ut. I tutorials osv visas en 360-kontroll när man ska lära sig vilka knappar att trycka på.
Repet: jag rörde ihop datumen (lätt hänt kring midnatt) och upptäckte när jag skrev att det redan fanns ute på annat håll. Nyheten är fixad, tack för rättelserna.
Ja visst är det. Jag gjorde detsamma. Fast med "moderatorn som skrev i tråden" menade jag Capcom snubben. Han skrev nåt i stil med "imorrn kl 8 PST" fast han borde skrivit "idag" eftersom klockan var efter midnatt när han skrev det.
Folk med Steamkonton och bra spelsmak?
Allt som inte involverar steam är ett plus från min sida.
Hur kan det vara ett plus att spelet inte släpps via Steam? Och får man fråga exakt vad som är så fruktansvärt hemskt med det? Själv har jag nämligen inte stött på något problem med Steam på flera år.
Jag köpte spelet från gamersgate. Det fungerade jättebra och så kändes det ju trevligt att stödja ett fosterländskt företag. Som grädde på moset verkar spelet, vid första anblick, väldigt tilltalande. Skall köpa två usb-handkontroller idag, så att det kan spelas co-op, de kan även komma till hands när jag spelar cortex command.
Steam är ju den bästa nedladdningstjänst som finns imo. Tänker absolut inte ge mig på D2D som jag har hört så mycket klagomål om. Sen är BCR ett spel jag gärna spelar på laptop ibland vilket gör Steam till ett än mer passande verktyg.
Tänker hålla mig till en nedladningstjänst och allt som inte kommer ut där får nog bli ett pass för mig. No Steam No Buy.
Tänker hålla mig till en nedladningstjänst och allt som inte kommer ut där får nog bli ett pass för mig. No Steam No Buy.
Tyvärr är det nog likadant för mig. Hade sett fram emot det här men som sagt, smidigt att ha allt på samma ställe. Kommer spelet släppas i vanliga butiker?
dare to be bold
Köpte mitt på Direct2Drive (OBS, $14.95 är mindre än €14.95). Betalade med paypal. Fick ett mail och en nerladdningslänk. Ladda ner installationen, bränn ut den på en skiva eller vad du vill. Installera och aktivera sen online med din key. Enkelt, lätt och behöver inga klienter
Ps. Spelet rockar!
Kolla Capcoms e-store:
http://shop.capcom.com/DRHM/servlet/ControllerServlet?Action=...
Det här kommer GRiN tappa mycket försäljning på. Eller tja, Capcom snarare eftersom de är utgivare. Fan i helv... rent ut sagt. STEAM är den enda klient jag tänker använda då jag har "allt" annat i liknande spel där. Nu blir det antingen på CD som det spelet får köpas eller inte alls.
Riktigt besviken på det här just nu...
Jag glömmer aldrig ett ansikte men i ditt fall är jag villig att göra ett undantag.
Synd för er som tänkte köpa det över Steam o PSN Köpte det själv till X360 och måste säga att det är den bästa remaken av ett så gammalt spel någonsin
Svensk kodning ftw!
AP201 | B650M | 7800X3D | 32GB | RTX 3090
G613 | G502 X | PRO X | G3223Q | PG279Q
OLED55C9 | Switch
Synd för er som tänkte köpa det över Steam o PSN Köpte det själv till X360 och måste säga att det är den bästa remaken av ett så gammalt spel någonsin
Svensk kodning ftw!
finns på amerikanska PSN så du vet.
- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.