Ska vi behålla denna forumdel?
Ja så lyder frågan. Vill du att vi behåller denna forumdel under Hårdvara eller tycker du att vi ska stänga och flytta inläggen till Allmänt Hårdvaruprat samt Grafikkort beroende på var de individuella trådarna hör hemma.
Ni får alltså en röst i hur vi ska göra här, ta väl hand om den.
Mvh Crew
Edit;
"Örnar kan kanske sväva högt, men vesslor blir inte insugna i jetmotorer."
Mikael 'the_maxx' Löfgren - FZ
Behåll den, snälla! Mitt liv kretsar kring denna forumdel. Här blev jag exalterad och trodde att någon hade ett spännande klockningsproblem och så var det en potentiell dödsdom jag fick i ansiktet
Visserligen är det ju inte så aktivt här, men det gäller ju de flesta forumdelarna egentligen. Överklockning är en sektion som känns given, om inte annat för att undvika förvirring. På samma sätt som Retrogaming är nödvändig trots att det inte är många som skriver där...
För de ord, som till andra man har sagt, ofta man bitter får böta.
Behåll den, snälla! Mitt liv kretsar kring denna forumdel. Här blev jag exalterad och trodde att någon hade ett spännande klockningsproblem och så var det en potentiell dödsdom jag fick i ansiktet
jag med
Visserligen är det ju inte så aktivt här, men det gäller ju de flesta forumdelarna egentligen. Överklockning är en sektion som känns given, om inte annat för att undvika förvirring. På samma sätt som Retrogaming är nödvändig trots att det inte är många som skriver där...
precis
Onekligen trevligt med den här sektionen, saknar dock den gamla goda tiden (phpBB-forumet dvs) när det var mer aktivt.
Personligen så vill jag gärna ha kvar forumet, funderar på om det är värt att sätta ihop några guider till överklockning av processorer samt grafikkort som skulle kunna klistras, så kan övriga frågor ställas rent allmänt.
Ja det hade varit intressant. Lite guider som gärna stoplar passande hårdvara i form av processorer, moderkort och minnen som lämpar sig särskilt bra för överklockning... Gärna i olika prisklasser mellan budget till lite mer exklusiva prylar... Att slänga in olika märken av vissa grafikkortsmodeller som klockar lite bättre generellt kan ju vara nice också...
Nej vi ska inte göra oss av med forumdelen, vi skall rusta upp den!
CM Elite 340 | P5K-VM | E7200@3.4GHz | 4GB DDR2 | GTX 260+ OC | WD 640GB | Corsair 450w | ViewSonic vx2235wm
Vi behåller den här tråden, det var här jag lärde mig klocka grafikkort och CPU:er:D Denna del är inte så aktiv, men när det väl skrivs något så är det väldigt intressanta trådar och diskussioner.
If something´s hard to do, its not worth doing.
q6600 3.6 ghz, 4gb DDR2, 8800GT 512mb