Pitchford lovar Hell's Highway-demo

Robot
Pitchford lovar Hell's Highway-demo

Hoppas på PC demo 8)! Har lovat mig själv att köpa detta liret fast man tröttnat på att spela allierad.


signatur
Medlem

NEj! Skit i att göra demo och släpp spelet i tid istället! Längtar ju efter det här liret

Btw, har kraven för pc berättats än?

Nej har inte sett något "minimum spec" än. Är dock hoppfull att det inte är alltför allvarliga rekommendationer.


signatur
Medlem

aaw va besviken jag blir - läste rubriken, å det såg ut som att det hade kommit ett demo, men nej då... ajaa blir bara till att vänta.


signatur

Survivor of Earthquake Skåne 2008 |PSN: Rolle90 |Live: Rolle90
Cinemaworld.se

Redaktör
Skrivet av rolle90:

läste rubriken, å det såg ut som att det hade kommit ett demo

Du får allt ta och läsa noggrannare:

Citat:

Pitchford lovar Hell's Highway-demo


signatur
Medlem

Ah demo skulle va najs. Men det här spelet har skjutits fram så himla många gånger nu.. Det får fan ta o va nog.

Medlem

Svårt att göra ett demo lixom! doh! Det lär ju knappast ta speciellt lång tid!


signatur

Ja jag vet att jag är bäst!

Inaktiv

Jävla segt att dom flyttar upp IGEN! När de lovat till 100% att det skulle släppas i slutet på augusti. Vad är det, några år försenat nu?

Medlem

Om de nu skjuter upp releasen så hoppas jag att de fixar till de förjävliga ansiktsanimationerna och läppsynkningen i mellansekvenserna.

Medlem

kommer det här spelet att ens släppas???? skjuts upp hela tiden så det är sjukt

Medlem
Skrivet av LuNxOr:

kommer det här spelet att ens släppas???? skjuts upp hela tiden så det är sjukt

Det kommer fortfarande gå guld i Augusti.

Medlem

50%...jävla kräk

Medlem

Varför är sannolikheten för ett demo; 100% på 360, 99% på PS3, och 50% på PC?

Är det svårare att göra ett demo till PC och PS3 eller är det pengarna som talat igen?

Medlem
Skrivet av Hannu87:

50%...jävla kräk

Skit i det - huvudsaken är ju att det fulla spelet kommer.


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

PC äger - thats it

Medlem

Detta är spelet man sett fram emot mest de senast 2 åren iaf.

I just have a thing for ww2 shooters

Medlem
Skrivet av peter_lovgren:

Varför är sannolikheten för ett demo; 100% på 360, 99% på PS3, och 50% på PC?

Är det svårare att göra ett demo till PC och PS3 eller är det pengarna som talat igen?

Ubisoft satsar mer på xbox versioner..dom skiter i pc o ps...

en fråga om spelet bara...går de att plocka upp tyska vapen? har inte sett de på nån BIA film än.

Medlem
Skrivet av Everchange:
Skrivet av peter_lovgren:

Varför är sannolikheten för ett demo; 100% på 360, 99% på PS3, och 50% på PC?

Är det svårare att göra ett demo till PC och PS3 eller är det pengarna som talat igen?

Ubisoft satsar mer på xbox versioner..dom skiter i pc o ps...

en fråga om spelet bara...går de att plocka upp tyska vapen? har inte sett de på nån BIA film än.

Är väl så att MS har ett eller flera fingrar med i spelet också. De är väldigt duktiga på den biten. Kul för X-box ägarna....om bara Sony var lika flitiga med att vifta med sedlarna...

Inaktiv

När kommer demot då? Spelet kommer ju om en vecka så ser ju inte så lovande ut med ett demo innan dess? :S

1
Skriv svar