Conan-GM kickad efter cybersex

Robot
Medlem
Conan-GM kickad efter cybersex

>ROFL<

Medlem
Medlem

aah, nu börjar jag förstå varför det tar så lång tid att få svar för. Jag har helt enkelt inte bemött dom på "rätt sätt".


signatur

I'm a snake, follow me!

Inaktiv

Eftersom det var inne i spelet och så antar jag att det var helt rätt, först trodde jag att det var irl som någon hadde fått nys om vad han gjorde...

Men med GM tag och allt så får han skylla sig själv...

Medlem

Hmm, Vad är en "gm"?


signatur

||||||||||||
||||||||||||

Medlem

Shit, någon som ville förlora jobbet kanske...

Edit: kollade in länken, riktigt pinsamt.

Medlem
Skrivet av Shrudder:

Hmm, Vad är en "gm"?

"Spelledare, ofta förkortat SL, är den deltagare i ett rollspel som håller ordning på regler, avgör utfallet av spelarnas handlingar (oftast med hjälp av tärningar), och skapar ett sammanhang för spelarna att spela i. Spelledaren spelar även alla spelledarpersoner (det vill säga alla de karaktärer som inte är rollpersoner som kontrolleras av spelarna).

Ibland används även de engelska orden game master respektive dungeon master (förkortat GM respektive DM)."

Medlem

haha det här var hurmor på hög nivå


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

Löjligt.


signatur

My goal in life is to be the person my dog thinks I am.

Medlem

Ha ha ha,,,, Ja det är väl ensamt att vara en GM på natten,, XD


signatur

"The reality is not limited to the perception that we have traditional used." //Paul Stamets

What you don't learn with wisdom, you learn with pain.

Medlem
Medlem

hahaha:P


signatur

"I believe whatever doesn't kill you, simply makes you... stranger." Jokern

MFC
Medlem

n00b


signatur

I believe that if life gives you lemons you should make lemonade & try to find somebody whose life has given them vodka & have a party - Ron White

Medlem

Sjukt klantigt, men är det verkligen underlag för att bli sparkad? GM låter som något halv-ideellt arbete menar jag. Sitter man hemma eller på ett kontor och är GM? :}


signatur
Medlem

HAHA! Cyberseex! Skulle gärna läsa allt dom skrivit lol

Medlem
Inaktiv

Vad är det sexistiska? Skratta kan aldrig vara fel i spel? Jävla förbannade töntar som blir ledsna av skit de ser hör läser på itnernet.

De flesta spel har även FILTER för att filtra bort dåliga ord och grejer, endå klagar dom på "dåligt språk"...

Sure det var off topic, cba t c


signatur

a"C"RED -

Medlem

Slutet var klockrent, haha!


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

Killen som cappade det hela måste ju helt klart vara både homo och dålig i skolan... vänta, han spelar mmorpg -- så otippat!


signatur

Move.L #beef, $4
Om du läser detta, har jag aptråkigt på jobbet -- och andra sidan, verkar du ha det också, ska vi ligga med varandra?

Skrivet av lapa:
Skrivet av Shrudder:

Hmm, Vad är en "gm"?

"Spelledare, ofta förkortat SL, är den deltagare i ett rollspel som håller ordning på regler, avgör utfallet av spelarnas handlingar (oftast med hjälp av tärningar), och skapar ett sammanhang för spelarna att spela i. Spelledaren spelar även alla spelledarpersoner (det vill säga alla de karaktärer som inte är rollpersoner som kontrolleras av spelarna).

Ibland används även de engelska orden game master respektive dungeon master (förkortat GM respektive DM)."

Uhhh... knappast rätt i detta sammanhang.

Inaktiv
Skrivet av Shrudder:

Hmm, Vad är en "gm"?

I det här fallet "GameMaster". Kan även betyde "GuildMaster"... ehm, och ett dussin andra saker. xD

Inaktiv

Tycker det är ganska komiskt, ofrivilligt å de aktivas vägnar. '

Lite patetiskt att snubben får kicken. När jag har läst grejen verkar det som om båda körde mycket på humor. Jag tycker det är värre med personer som ska förolämpa och svära konstant på grund av deras oförmåga att spela på ett sätt som gör dem lika bra som sina medspelare


signatur
Medlem
Skrivet av darknshy:

Vad är det sexistiska? Skratta kan aldrig vara fel i spel? Jävla förbannade töntar som blir ledsna av skit de ser hör läser på itnernet.

De flesta spel har även FILTER för att filtra bort dåliga ord och grejer, endå klagar dom på "dåligt språk"...

Sure det var off topic, cba t c

Det är ingen som sagt något om sexism.

Medlem

tragiskt , dock som anställd så är det nog emot reglerna att flörta med kunderna som desuttom antagligen är i låg ålder. i usa så vet ni ju att det behövs inte mycke för att det ska komma stämningar i flygande fart.

tippar dom var tvungna i detta fall.


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Inaktiv

Snacka om å vara känslig.

Medlem

Läste på forumet och jag kan bara säga en sak.

Så nu är den sagd


signatur

||||||||||||
||||||||||||

Medlem

:evil:


signatur

På Internet kommunicerar vi mestadels med text. Om du således skriver som en idiot får du finna dig i att bli betraktad som en sådan.

Medlem
Skrivet av Åke Vader:

men är det verkligen underlag för att bli sparkad?

kan man ju fråga sig.... de har ju profilerat sig som det mer vuxnare alternativet MATURE så ge snubben kicken för lite sybersex är väl lite löjligt. pinsamt som faen dock


signatur

För det mesta bakbinds Troubadix och förses med munkavle .

123
Skriv svar