Kent-gasm

Medlem
Kent-gasm

Jag försöker verkligen tycka om Kent, men när jag hör Berg sjunga typ "Avgrundsvrål vid en lyktstolpe, midnatt råder, svettig kram och kexchoklad"... jag vet inte. Alla texter kanske inte är lika random som de jag hört iofs. Har inte lyssnat på Röd.

Medlem

Tillbaka till samtiden är ju i alla fall en helt underbar platta.

signatur

Wune - "jo jag klarar crysis på high på allt för jag har 4 gig i ram minne. och dom är på 800 Mhz." - I lol'ed

Medlem

'Tillbaka till samtiden' gav en smak för mer i varje fall. 'Röd' gör det inte. Alldeles för mycket av en platta som försöker haka på sin nutid, som en nutid som var för 3 år sedan... Nej många låtar försöker vara någon sorts Andreas Tilliander-esque låtar för ett dansgolv som inte borde få finnas.

Medlem

Inte heller fastnat för den : /,

Medlem

Från det jag har hört tycker jag Röd är mycket bättre än Tillbaka till samtiden. "Sjukhus" är helt fantastisk.

Medlem

Håller med, skivan har gått varm hela helgen. Låt nr 2,3 och 4 är bland det bästa jag hört från Kent någonsin.

signatur

XBL:Sito Stargazer
PSN:Hicksmarine

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Jakob Svärd:

Jag försöker verkligen tycka om Kent, men när jag hör Berg sjunga typ "Avgrundsvrål vid en lyktstolpe, midnatt råder, svettig kram och kexchoklad"... jag vet inte. Alla texter kanske inte är lika random som de jag hört iofs. Har inte lyssnat på Röd.

Haha, den textraden var ju för skön. Spontant känns texterna rakare i Röd så den kan vara värd en chans.

Än så länge är Röd klart lovande, Vals för Satan är lite av en favorit än så länge.

signatur
1
Skriv svar