Första halvårets speltopp
Counter-Strike 1: Anthology
World of Warcraft (PC)
Warcraft III
seriöst lol på dom här 3 spelen vem köper? min 12år yngre bror köpte Diablo2 för någon månad sedan vänta bara snart kommer Diablo2 upp på säljlistorna igen
ja köpte mitt wc3 för 2 månader sen. dota:heart:
Warcraft III äger!
The Sith Lords Restored Content Mod (TSLRCM) 1.8: http://deadlystream.com/forum/files/file/197-tsl-restored-con...
Conthox, dataspel är alla spel uppbyggda av data (konsolspel, datorspel) etc..
Counter-Strike 1: Anthology (PC)
Haha att Counter-Strike fortfarande har den platsen.
Det är konstigt att folk igentligen spelar det hela tiden. Jag lirade mycket Source förut 24/7. Och man brukar aldrig tröttna på det. Men det är roligt att Cs fortfarande håller.
Ja, det är nästan provocerande hur högt CS fortfarande hamnar i spelförsäljningen. Visst att det är väldigt roligt, men jag kan nog tycka att vissa spelare borde utforska nya delar av spelvärlden.
Hoh, jag köpte Diablo 2 för inte så länge sedan... undrar varför...
Du verkar inte vara ensam, i USA så klättrar D2 i försäljningsstatistiken ..
http://www.incgamers.com/News/13386/Nancy-Tops-US-PC-Game-Cha...
Det är härligt att den, i finare kretsar, så bespottade 360:n står sig så väl under ett år då PS3:an skulle dominera. Nu väntar vi på beskedet att MSG4 konverteras till MS glädjebox
Det där var väl ändå ondögt! Väx upp!
Btw så har MGS4 sålts väldigt bra med tanke på att det inte är ett mainstream spel som GTA4...Konami har rapporterat att 3 miljoner ex av MGS4 är sålda, under de två första veckorna ute i handeln!
- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.
8. Counter-Strike 1: Anthology (PC)
Fan va lyckat jävla lir det där är alltså, att det fortfarande håller! Tänk så mycket pengar Valve kammat in på HL1 totalt.
Men fan, har slarvat bort min jävla D2-cd, dags att köpa skiten igen tror jag. Dock lär det se förjävligt ut nu när man har 24" widescreen, pixlar stora som legobitar och utsmetat, men va fan, spelet är ju guld så nvm.
Det är härligt att den, i finare kretsar, så bespottade 360:n står sig så väl under ett år då PS3:an skulle dominera. Nu väntar vi på beskedet att MSG4 konverteras till MS glädjebox
Btw så har MGS4 sålts väldigt bra med tanke på att det inte är ett mainstream spel som GTA4...Konami har rapporterat att 3 miljoner ex av MGS4 är sålda, under de två första veckorna ute i handeln!
Vad var mer omoget med viktors post än din? Känner du dig tvungen att försvara PS3an när viktor säger det han sade?
Till frågor finns det alltid svar, men för varje svar kommer också en fråga.
Vad var mer omoget med viktors post än din? Känner du dig tvungen att försvara PS3an när viktor säger det han sade?
Ja visst var mitt inlägg mer moget då jag inte förlöjligar eller nedvärdera xb360. Samt bidrar med fakta och utformar ett informativt inlägg.
- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.
Äsch, det där är ju bara dom extrema mainstream-titlarna. Bara för att andra spel inte är med på den listan så innebär det självklart inte att dom spelen säljer dåligt. Det är ju liksom en top-20 lista för 4 olika plattformar.
Anledningen till att det är så många gamla pc-spel med på listan är väl just för att det är så många småungar som lirar det på sina pärons gamla dator, och envisas med att slita sönder/köra över skivan med skrivbordsstolen Just dom spelen är både populära och bra för att introduseras i genrerna.