Trackmania dubbelt patchat

Medlem
Trackmania dubbelt patchat

Ingen fix för buggen som gör att vissa har rena lotteriet om spelet startar eller inte? Bara stannar på "Please Wait"...

Medlem

Hade varit nice om dom fixade att spelet bsod:ar helt random.

Medlem
Skrivet av raslon:

Hade varit nice om dom fixade att spelet bsod:ar helt random.

Har aldrig hört talas om problemet och inte läst att någon annan har fått det på grund av Trackmania.

Så du kanske bör kolla din dator istället och se om du kan hitta något problem där istället.

Medlem

vore nice ifall dom tog bort starforce så att den inte pajjar min dator hela tiden

Medlem
Medlem
Skrivet av evilurk:

vore nice ifall dom tog bort starforce så att den inte pajjar min dator hela tiden

Både Nations Forever och United Forever har ej starforce-skydd i sig.

Medlem
Skrivet av Mahlberg:
Skrivet av raslon:

Hade varit nice om dom fixade att spelet bsod:ar helt random.

Har aldrig hört talas om problemet och inte läst att någon annan har fått det på grund av Trackmania.

Så du kanske bör kolla din dator istället och se om du kan hitta något problem där istället.

Mjo. Misstänker att det är nån minneskrets på grafikkortet som blivit stekt för alla andra som har problemet verkar ha problem med värme. Men min ligger långt under vad som är normalt. Dock är det bara trackmania som kraschar så man kan ju hoppas på att det är där felet ligger.

Medlem

Är bara i detta spel som får min dator att dö av grafikbuggar. Så jag får knappt spela spelet.. Gratis är inte alltid gott :I

1
Skriv svar