Halloween och Kratos nya

Inaktiv
Halloween och Kratos nya

Halloweenfest hemma hos Sabina och Christopher i helgen där de verkligen hade gått all out. Hela lägenheten var dekorerad med ljus och spindelväv, i hallen spelades skräckljud från en stereo och tvn visade The Nightmare Before Christmas. Det bjöds på bland annat kryddiga larver och gräshoppor med sourcream smak (äkta båda två). Larverna var helt okej, medans gräshopparna bara smakade torrt och tja, udda. Olyckliga utvalda fick även vidröra grisnjurar- och knorrar. Fan vad knorrarna kändes äckliga där de hade spruckit upp.

Vad gick jag då som? Jag var ju såklart tvungen att försvara fjolårets titel som bäst klädde och vad passar då bättre än Ricardo Tubbs från gamla tv-serien Miami Vice? Sagt och gjort, på Anders förslag bestämde vi oss för att gå som Crockett och Tubbs. Efter lite rännande i olika second hand-butiker hade jag fått ihop en tillräckligt bra outfit för att andra året i rad ta hem priset som bäst utklädd. Detta året med pokal (sa ju att det var all out)!

Vinnaroutfiten

Give up you schmuck!

Min partner, Sonny Crockett

Vinnarpokalen

Så efter en inte så blöt natt vaknar jag, kollar på Mammas Pojkar, och spelar Borderlands innan jag öppnar mailkorgen. Och vad ligger där om inte en kod till God of War 3-demot som vissa slumpmässigt utvalda PSN-abonnenter skulle få i helgen?
Soft.
Intryck: Precis som vanligt, fast snyggare. Vissa nya moves som att grappla sig mot fiender och leverera ett stenhårt knä mot pannbenet eller springa med en dude som sköld känns ju inte helt fel dock. Kratos blir nu även nerblodad ner han slåss. Det har aldrig funnits några tvivel hos mig om att Kratos trea inte skulle bli lika bra som de två första spelen och jag känner mig trygg även efter demot. Enda grejen att anmärka på är väl de nya vapnen man har bortsett från Blades of Chaos. Likt extravapnen i tvåan känns de helt enkelt inget vidare så man får hoppas att det finns några andra prygelverktyg som lockar i spelet.

#blogg


signatur

Kullberg-as approved by BaratsAndBereta

Medlem
Halloween och Kratos nya

Fan vilken awesome fest det verkade vara.

Medlem
Medlem

Missade halloween i år.
Men på onsdag har vi volleybollturnering i skolan och hela klassen skall vara smurfarna.
Blir väll nördsmurfen.


signatur

8 timmar om dagen, 5 dagar i veckan. Och du som ville bli något.

Medlem

Härligt! Ni saknade dock en krokodil under armen.


signatur

How do I get out of this chicken s**t outfit?

Medlem

Otroligt nice outfit.

BTW, fick också GoW III kod. Installerar nu.


signatur

What else could I say?
Everyone is gay.

Inaktiv

Är det demot med den jätten och den flygande ryttaren?


signatur

"Building the Future and keeping the Past alive is one and the same thing"

Inaktiv

Det ska vara samma som E3-demot som är likadant som det som var på TGS (fast lite tillfixat) så du lär väl ha kört det ;P


signatur
Inaktiv

Troligtvis, nästan så man fortfarande kan känna de plågsamma köandet bara genom att tänka på det


signatur

"Building the Future and keeping the Past alive is one and the same thing"

Inaktiv
Skrivet av Rubberchicken:

Härligt! Ni saknade dock en krokodil under armen.

Vi ville ha det, men hittade ingen.


signatur

Kullberg-as approved by BaratsAndBereta

1
Skriv svar