Bionic Commando Rearmed daterat

Robot
soi
Medlem
Bionic Commando Rearmed daterat

kul

Medlem

Vill ha till PC!!!!!!!!!!!

*suck* får bli lirande av klassiska NES-versionen istället tills Rearmed släpps mao.

"Swingerfesten"?

haha..

Medlem

Tråkigt att de skall censurera storyn i detta också...

Medlem

Spelade alldrig orginalet.. har hört att det ska vara bra.

Medlem

Skönt att dom släpper det äntligen, har längtat ett tag.
Dock så har jag underhållet mig själv med WotB: Commando 3, samt 1942:Joint Strike, gillar båda titlarna väldigt mycket...sköna uphottade klassiker!

Medlem

Vad jag har hört utav de "making of"-video bloggar som jag sett så är musiken något in i hästväg! Kommer så väl ihåg orginalet och detta ser ut att vara grymmaste remaken någonsin!

Eller som Obelix skulle sagt: "Hurraaaa, jippi jippi jippi!!!"


signatur

AP201 | B650M | 7800X3D | 32GB | RTX 3090
G613 | G502 X | PRO X | G3223Q | PG279Q
OLED55C9 | PS5 | Switch

SvenskaDiablo Discord

Medlem
Skrivet av MiLeS:

Vad jag har hört utav de "making of"-video bloggar som jag sett så är musiken något in i hästväg! Kommer så väl ihåg orginalet och detta ser ut att vara grymmaste remaken någonsin!

Eller som Obelix skulle sagt: "Hurraaaa, jippi jippi jippi!!!"

Den finns på Itunes om du vill lyssna på dem - eller köpa givetvis. Det är Simon Viklund, som är med i "behind the scenes" som mixat om de flesta (el om det är alla). Tror även de finns på Youtube för avlyssning.


signatur
Medlem
Skrivet av Forcie:

Tråkigt att de skall censurera storyn i detta också...

censurera storyn? Menar du exploding heads har du inget att oroa dig för. Lyssna på Top secret podcast, där lär man sig mycket!


signatur

Lighting Artist, MachineGames
www.tomaslidstrom.com

Medlem
Medlem
Skrivet av Drevlin:

censurera storyn? Menar du exploding heads har du inget att oroa dig för. Lyssna på Top secret podcast, där lär man sig mycket!

Nej, originalet hette Top Secret: Hitlers Återkomst på japanska, och handlade om att en nazi-general och hans hejdukar försökte återuppliva Hitler från de döda. Det var dem man slogs mot. De fega jänkarna valde naturligtvis att censurera allt detta och maskera omslaget genom att rita om Hitler etc.

Jag pratade som sagt om storyn, och inte vissa grafiska element.

Medlem
Medlem
Skrivet av Gunner:

Den finns på Itunes om du vill lyssna på dem - eller köpa givetvis. Det är Simon Viklund, som är med i "behind the scenes" som mixat om de flesta (el om det är alla). Tror även de finns på Youtube för avlyssning.

Tack för tipset!


signatur

AP201 | B650M | 7800X3D | 32GB | RTX 3090
G613 | G502 X | PRO X | G3223Q | PG279Q
OLED55C9 | PS5 | Switch

SvenskaDiablo Discord

Medlem

Tråkigt att de censurerade storyn, men ska ändå bli kul att spela om 2 veckor

1
Skriv svar