Lich King-betanycklar säljs dyrt

Medlem
Skrivet av MaXMC:
Skrivet av Proppen:
Skrivet av Grasfer:

Vissa köper skor för tusentals kronor, andra kläder och så finns det de som köper beta nycklar.

Jo, men de som köper kläder och skor kanske går utomhus också? Å då behövs det.
Så det är därför de som spelar WoW har råd?
De sitter nakna framför datorn hemma?

Det är ganska stor skillnad på kläder och kläder rent prismässigt. Väljer man att köpa billiga kläder som inte är riktigt lika flashiga så kommer man ha en massa pengar över.


signatur

"People don't plan to fail, they just fail to plan"

Medlem
Skrivet av xhosa:

Jag lade ut min betanyckel + tyriel pet på tradera. Gick för 33 kronor, sade att skiten kom bort med posten o betalade tillbaka stålarna.

Vad heter du på tradera? Kan ju vara bra att veta så man aldrig råkar köpa nåt av dig

Inaktiv
Skrivet av MegaBlaff:

Jag vet inte vilka jag ska tycka mest synd om, de som betalar för en beta-nyckel, eller de som med skrattretande sorgligt bristfällig svenska klankar ner på de som gjort det.

gg? :heart:

Haha, "that showed 'em!".


signatur

Till frågor finns det alltid svar, men för varje svar kommer också en fråga.

Medlem

Ja jag vet inte vad jag ska säga... det värsta för min del är att folk är kvar i det förflutna och spelar så fruktansvärt gamla spel för att aldrig få se någonting nytt... Det kommer ju att vara samma jävla "Inn" på den här expantionen.
Jag blir så less att dom inte kan ha mera fantasi än så..

WOW var ett bra spel... när det begav sig.. men att slänga ut tusentals spänn på grafik från begynnelsen luktar ruttet långt långt iväg.... Som nån sa i tråden.. tur att Age of Conan finns!
Det är i allafall nått nytt...


signatur

Den som har flest prylar när han dör vinner!

Medlem

Älskar se dem som hatar WoW sitta här och klappa varandra på ryggen och säga "Guuuu va bra vi är".

Medlem

Fan vad alla ska kritisera. Låt personerna köpa vad dom vill, tycker dom det är värt 6500kr för en beta key, låt dom köpa det då. Fan blir less på folk som spelat wow o sen kommer hit o ska snacka. Jag e själv en sån, men snackar inte.

Medlem

Jag hatar inte WOW... däremot älskar jag att spela nya spel... och då menar jag inte expantioner som släpps över ett helt sekel...


signatur

Den som har flest prylar när han dör vinner!

Skrivet av Besnik90:

Fan vad alla ska kritisera.

VElkåmeN Til verKliggheten .. TAT mä enn Klak spark VET jag 8) :heart:


signatur

För det mesta bakbinds Troubadix och förses med munkavle .

Skrivet av MegaBlaff:

Jag vet inte vilka jag ska tycka mest synd om, de som betalar för en beta-nyckel, eller de som med skrattretande sorgligt bristfällig svenska klankar ner på de som gjort det.

gg? :heart:

:heart:


signatur

För det mesta bakbinds Troubadix och förses med munkavle .

123
Skriv svar