Medlem
Tillbaka

Efter en tid av skola, tidsbrist och lathet återupplivas bloggen av en orsak:
Jag behöver hjälp och eftersom så mycket klokt har sagst på SP finner jag det som den perfekta platsen för mitt problem: Hämmd!

Jag måste ge tillbaka på två personer, bigtime på den ena och en aning mindre på den andra. Dock någorlunda vänskapligt så ingen behöver dö(smärta är dock helt ok)

Alla förslag är välkomna.

#blogg

signatur

8 timmar om dagen, 5 dagar i veckan. Och du som ville bli något.

Medlem
Tillbaka

Införskaffa rökpatroner. Kasta in i deras fönster när de sover, låt röken utvecklas. Skrik "DET BRINNER, DET BRINNER!" och när de springer ut nakna/i underkläderna sprutar du ned dem med en vattenpistol fylld med typ cola eller ättiksyra eller något annat äckligt och jobbigt.

Införskaffa superlim. Sup de båda under bordet. Limma fast mr-bigtime's pung i herr-aningen-mindres hand.

Smyg laxermedel i deras mejeriprodukter. Alltid en hit. Gärna i samband med restaurangbesök på stan, där det är långt hem.

Fråga någon i familjen om du kan låna en nyckel eller dyl. för att spela ett spratt på deras familjemedlem. En storebror eller en pappa brukar fungera utmärkt. Bege dig till en nära bondgård och stjäl ett lam som du sedan söver ned. Smyg in i huset och placera sagda lamm i offrets säng, fortfarande nedsövt. Lämna huset och vänta på att lammet ska vakna.

En mer realistisk variant av sistnämnda är förstås att ta hjälp av storebror för att smyga in ett par hemmagjorda fleshlights, porrtidningar av tvivelaktig karaktär, klibbiga näsdukar o. dyl. och placera ut dem i offrets rum medan han sover. Sedan inväntar man morgonen då mamsen ska väcka honom...

Beställ ett hembesök av en strippa mitt i natten, som kommer väcka föräldrarna. Det är inte så jeffla dyrt.

En kombination av ovanstående är förstås att föredra.
Föreställ dig scenariot: offren vaknar bakis som fan av att mamma skriker. De öppnar ögonen och ser ett rökfyllt rum fullt av porrartiklar samt ett vilset lamm som i panik förstör möblemanget. När de reser sig upp för att springa ut upptäcker de att den enes hand sitter fast i den andres pung, men nöden känner ingen lag, så de fortsätter att springa men i dörren slår de omkull en strippa som undrar vad fan som pågår och grälar med farsan i huset. När de helt nakna, till synes lekandes med varandras genitalier till slut snubblar ut för att möta ett helt grannskap som hört uppståndelsen och undrar vad som hänt, blir de attackerade med äcklig geggamoja från en maniskt skrattande Salsane och hans vattenpistol.

Sedan bajsar de ned sig.

Vad gjorde de mot dig förresten?

Medlem

Tack Kelet! Jag lolade utan synlig anledning i en buss full med människor.

Bra grejer iö men bor dock en bit ifrån dem så hemma grejena blir svåra.

Angående vad de gjort så kan vi säga att anningenmindre killen uppmanade anningenmera killen att utföra en sak som satte dit mig.

signatur

Medlem

"satte dit mig" som i för föräldrarna eller farbror blå?

Medlem

Som för en lärare.

signatur

Inaktiv

Inte för att du lär behöva fler tips, men att gnida en chilifrukt mot offrets toapapper ska tydligen riva rätt gött.

signatur

Kullberg-as approved by BaratsAndBereta

Medlem

Ös på bara Kullis.:)

signatur

Inaktiv

I lol'd @ Kelets förslag haha!
Jag kan dessvärre inget sånt... sorry!

1
Skriv svar