Tobias Erik Martin Kullberg: en introduktion

Inaktiv
Tobias Erik Martin Kullberg: en introduktion

Som ni kanske vet ska jag snart börja blogga på Smålandspostens hemsida, så jag skickade precis iväg mitt presentationsinlägg. Tänkte ni kunde få läsa det också, som ett smakprov på vilka ämnen som komma skall samt kanske upptäcka ett gammalt roligt inlägg eller två.
Varsågoda:

Tobias heter jag som ni kanske räknat ut, 22 år gammal and counting, förhoppningsvis ganska länge till. Läser för närvarande till gymnasielärare på Växjö Universitet där jag har i alla fall 4 år kvar innan jag är färdigutbildad.
Är jag inte i skolan kan ni hitta mitt fula plyte runtstrykandes på Alvesta Postterminal där jag jobbar några kvällar i veckan för att dryga ut studiebidraget så att jag kan bli medlem på ytterligare två porrsajter i månaden (MidgetMenEatingPoo.com ligger bra till just nu).

Fritidsintressen inkluderar att glo en del på tv och film, spela alldeles för lite spel på min PS3:a, läsa Level och Moore samt lite då och då hoppa från diverse tak och skada mig mer eller mindre allvarligt.

Ja, och så bloggar jag såklart också när andan faller på.
"Om vad?" tyckte jag mig precis höra världen skrika i unison kör. Trevligt att ni frågar.

Mestadels behandlar jag fyra ämnen: Humor, Spel, Nyheter, och Mina Egna Mer Eller Mindre Sjuka Funderingar©.
Ni kommer aldrig att få läsa de senaste nyheterna först på den här bloggen, men det kompenserar jag med att ge er min egen syn på varför en nyhet är intressant. Det kan handla om allt från dildoboxar och snedvridna våldtäktsmål till evolutionära reptiler.

Exempel på de där sjuka funderingarna som kommer komma inom kort är varför det finns små rosetter på så många tjejtrosor, varför tjejer känner ett behov att berätta så kallade "pojkvänshistorier" och varför det känns som att man blir blöt när man diskar trots att man har på sig latexhandskar a la mattant/städare.

Så välkomna hit, hoppas ni ska trivas. Jo just det, en sak till: i och med rubriken vet ni nu mina mellannamn. Det är det inte många som gör, men de få utvalda som vet blir automatiskt förbundna att skänka sin förstfödde son till mig. Slavförrådet börjar sina, så jag tyckte det var bäst att ta med det redan i rubriken. Lämna en kommentar om din sons namn, ålder och annan relevant info i kommentarsfältet så ordnar jag en upphämtning å det snaraste.

Väl mött,
//Tobias

#blogg


signatur

Kullberg-as approved by BaratsAndBereta

Medlem
Tobias Erik Martin Kullberg: en introduktion

Perfection!

(förutom ett felstavat "sak")

1
Skriv svar