Hatar att byta in spel!

Medlem
Hatar att byta in spel!

Alla vet väl att man kan byta in spel på EB games och Game. En riktigt bra grej dem har kommit på tycker jag. Dem köper dina spel eller så kan du byta in dem mot något annat. Dock så är det värsta rånet egentligen eftersom du får inte mycket pengar tillbaka.

Men jag satt just nu och tänkte på vad jag har bytt in för spel och det är rätt många. Vissa spel som Assassins Creed, Fable 2 och Mirrors Edge har jag så grymt lust att spela just nu. Varför bytte jag in dem spelen?! Men då tänkte jag inte så utan att : Assassins Creed var rätt så enformigt..döda den gå tillbaka till din master och döda nästa person. Fable 2 var riktigt buggigt och det var inte särskilt kul. Mirrors Edge, vad skulle jag göra när jag klarat storyn? Fanns ju alltid Time trial eller vad det nu hette. Men det var inte så värst kul.

Men nu har jag ingenting att göra. Att sätta sig och spela Fable 2, hade varit enormt kul nu. Sträva runt i vackra Albion och bara utforska allt. Att leka på Assassins Creed. Att spela en bana på Mirrors Edge. Nej, ett tips till alla...tänk efter när ni byter in spel. För jag har bytt in tre grymma spel och det var ett stort misstag. Nu får jag sitta och vänta tills Assassins Creed 2 kommer till PC, någon gång under 2010!

Hatar att byta in spel!

Vackert...

Minnen...

Mirrors Edge...väldigt vacker bild

#blogg


signatur

"You hear about the Chinese godfather? He made them an offer they couldn't understand."

KoP
Medlem
Hatar att byta in spel!

Därför jag aldrig byter in spel, för man tjänar så jävla pissigt på det + att man kan få lust att spela något spel igen.

Medlem

Ja, precis man ska inte göra det.


signatur

"You hear about the Chinese godfather? He made them an offer they couldn't understand."

Medlem
Skrivet av KoP:

Därför jag aldrig byter in spel, för man tjänar så jävla pissigt på det + att man kan få lust att spela något spel igen.

+1. Exakt samma åsikt jag har.

Medlem

ja, men när man väl sätter sig för att spela spelet igen så blir iaf jag ofta besviken. Minnena är liksom överdrivna - nostalgin slukar den bittra verkligheten.

Medlem

Få spel får jag den känslan, ofta brukar jag vara lika underhållen nu som då. Några undantag finns det allt, men för det mesta håller det hög nivå än. Men jag har ganska lätt att se förbi det grafiska t ex.

Medlem

Jag byter aldrig in spel eftersom jag ofta spelar om dem och jag vet att jag skulle ångra mig om jag gjorde mig av med något av dem. Tror för övrigt inte att jag någonsin kännt besvikelsen, som TobbeW nämnde, när jag spelat ett gammalt spel.

Medlem

Men å andra sidan om man har köpt två riktigt dassiga spel kan man ju byta in dom på Gamestop och förboka ett nytt förhoppningsvis bra spel för 1kr:)

Medlem

Det kanske kan vara en bra deal så länge de två dassiga spelen inte kostade mer sammanräknat än vad spelet man förbokar gör.

Medlem

Tja, köper man 2 spel för 100 kr styck och byter in för ett spel värd 699 så tycker jag det är väldigt värt


signatur

Videomupp

1
Skriv svar