Vinn en PS3 och filmen 10 000 BC!

Medlem

Lycka till alla, och må bästa svar vinna Ska bli kul att läsa vinnande bidraget lär ju vara något skapligt roligt iallafall


signatur

| PC | Xbox One | PS5 | Oculus Quest 1 & 2 |

Medlem

vad hände med tävlingen där man kunde vinna en bra bärbar dator? mycket lockande reklam för o dra läsare men sen verkar de skita i vilket ^^

Medlem

Alldrig vunnit något större än 75kr på triss, så jag har inga stora förhoppningar :).

Säger som dom flesta här inne: Må bästa svar vinna!.

Medlem

PS3 är en våt och fuktig dröm...

*lägger sig och sover*

Medlem

Kul med tävlingar! Sedan att man kan vinna en PS3 får en att hoppa högt!


signatur

Text does not represent Mozart's life.

Redaktör
Skrivet av igloo-:

vad hände med tävlingen där man kunde vinna en bra bärbar dator? mycket lockande reklam för o dra läsare men sen verkar de skita i vilket ^^

Du är på fel sajt, det var PC Gamer som arrangerade den.


signatur
Skrivet av sirdavva:

Jag har vunnit 4kg Ahlgrens bilar på Liseberg en gång

LYCKA

p.s jo jag har " lätt " övervikt


signatur

För det mesta bakbinds Troubadix och förses med munkavle .

Medlem
Skrivet av Tompa:
Skrivet av igloo-:

vad hände med tävlingen där man kunde vinna en bra bärbar dator? mycket lockande reklam för o dra läsare men sen verkar de skita i vilket ^^

Du är på fel sajt, det var PC Gamer som arrangerade den.

haha inte så konstigt då, blev man lite lack i onödan.

Medlem

Jag har ändå valt 3 riktigt bra prylar alltså. Undrar om resten av gänget(er) har valt bättre alltså.

...

alltså

Medlem

Som bäst har jag vunnit en Primare CD-Spelare värde 10k, brukar ha tur så hoppas jag vinner en PS3!

Medlem
Skrivet av Birchoff:

Jag har ändå valt 3 riktigt bra prylar alltså.

Jo, för en gångs skull fick man tänka till lite. Jag tänkte 'Världsherravälde'... som vanligt.

Medlem
Skrivet av Punchbag Polly:

Haha den här filmen är det mest värdelösa jag sett i år.
Jag stängde av den. Efter att ha blivit lite klokare med åren ser jag inte klart filmer som visar sig vara så dåliga. Har gått från flera biosalonger innan filmen är slut.

jag känner att jag måste se klart en film även om den e kass (på bio då) för att få ut allt man kan av de 90-100kr man betalar =P

men dock väljer jag bara storfilmer som sällan misslyckas så resten ser man himma


signatur

Twitch: Twitch.tv/one_eyed_gamer | Twitter: Twitter.com/1iGamer | Youtube: Youtube.com/oneeyedgamerchannel | Facebook: Facebook.com/1iGamer

Medlem
Skrivet av Mooe:

Hoppas jag vinner PS3'an.
Har alltid velat ha en sen ett år sedan men har alltid varit för dyr.

Inte lyckats spara ihop 4500 på ett år?
Fail

MFC
Medlem
Skrivet av xhosa:
Skrivet av Mooe:

Hoppas jag vinner PS3'an.
Har alltid velat ha en sen ett år sedan men har alltid varit för dyr.

Inte lyckats spara ihop 4500 på ett år?
Fail

det kan vara mycket pengar om man har en liten kassa, whats your point?


signatur

I believe that if life gives you lemons you should make lemonade & try to find somebody whose life has given them vodka & have a party - Ron White

Medlem
Skrivet av MFC:
Skrivet av xhosa:
Skrivet av Mooe:

Hoppas jag vinner PS3'an.
Har alltid velat ha en sen ett år sedan men har alltid varit för dyr.

Inte lyckats spara ihop 4500 på ett år?
Fail

det kan vara mycket pengar om man har en liten kassa, whats your point?

Ja, sen vill han kanske inte lägga så mycket pengar på en konsol?

Skrivet av MFC:
Skrivet av xhosa:
Skrivet av Mooe:

Hoppas jag vinner PS3'an.
Har alltid velat ha en sen ett år sedan men har alltid varit för dyr.

Inte lyckats spara ihop 4500 på ett år?
Fail

det kan vara mycket pengar om man har en liten kassa, whats your point?

Exakt, somliga har dessutom räkningar och hyra att betala etc.


signatur
Inaktiv
Skrivet av SuperTank:

*håller tummarna*

*Hugger av dina tummar*

och

*håller tummarna*

Nu har jag större chans

Det största jag vunnit är typ 50:- på en trisslott.


signatur

The Sith Lords Restored Content Mod (TSLRCM) 1.8: http://deadlystream.com/forum/files/file/197-tsl-restored-con...

Medlem

Är tävlingen avgjord än?


signatur

In war, truth is the first casualty

Medlem

Jag håller också mina tummar. har aldrig vunnit nåt här och jag vill VERKLIGEN ha ps3. Älskar FZ.se dom har bra nyheter och fina tävlingar me extremt fina priser. :heart:


signatur

Jag är inte rädd, Jag kan flyga!

Medlem

Men hallå det där måste väl vara det smörigaste inlägget jag någonsin skådat haha..

Medlem

Haha, jag visste till 80% att nån här skulle svara så. men jag försöker inte smöra. smörning* gör ju inte direkt så att Crew väljer än, då skulle ju alla smöra här?

Mini lätta <3


signatur

Jag är inte rädd, Jag kan flyga!

Inaktiv

Jag önskade mig en blu-ray DVD vilket var ganska dumt. För om jag inte vinner 1:a utan 2-10 så kan jag ju inte spela filmen! Haha, *pucko*

Medlem
Skrivet av meowmeow:

Jag önskade mig en blu-ray DVD vilket var ganska dumt. För om jag inte vinner 1:a utan 2-10 så kan jag ju inte spela filmen! Haha, *pucko*

Haha aj da, jag tog på dvd. och läser ps3 dvd skivor da?


signatur

Jag är inte rädd, Jag kan flyga!

Medlem
Skrivet av AntiBlaxx.se:
Skrivet av meowmeow:

Jag önskade mig en blu-ray DVD vilket var ganska dumt. För om jag inte vinner 1:a utan 2-10 så kan jag ju inte spela filmen! Haha, *pucko*

Haha aj da, jag tog på dvd. och läser ps3 dvd skivor da?

Självklart.

När utdelas priserna?

Medlem

Tävlingen är avslutad men jag kan inte se vinnarna

Creepy..

Inaktiv

Ingen va ju bra tycker jag.

Medlem

Småskumt vinnande bidrag -- vad ska man med en internetuppkoppling till på den tiden? Koppla upp sig till sig själv?


signatur

In war, truth is the first casualty

Inaktiv

Tycker i all ärlighet att jury'n borde bytas ut, och jag säger det inte för att jag förlorade då jag inte tycker jag borde vinna.

Jag tycker

"Marcus Johansson
Om jag skulle vinna en ps3 och sedan bli skickad 12 000 år och 1 månad från release av Force Unleashed...3 tabletter cyanid kanske?"

Borde ha vunnit.

Medlem

Tror FZ skämdes att visa vinnarna i Nyheter. Antingen för att juryn är otroligt lam, eller helt enkelt hade otur med random-lottningen :\

Redaktör
Skrivet av Bazil:

Tycker i all ärlighet att jury'n borde bytas ut, och jag säger det inte för att jag förlorade då jag inte tycker jag borde vinna.

Skrivet av Chief-kun:

Tror FZ skämdes att visa vinnarna i Nyheter. Antingen för att juryn är otroligt lam, eller helt enkelt hade otur med random-lottningen :\

Gnäll, gnäll, gnäll... Publicerar vi vinnarnas svar blir det gnäll, gör vi det inte är det fel där också. Vinner gör man på skicklighet och tur: svara rätt, skriv ett bra fritextsvar och håll tummarna för att juryn håller med om att det är bra.

Och nej, du vet inte vad juryn anser vara ett "bra fritextsvar"; där har du turmomentet. Och nej igen, juryn lottar inte.


signatur
123
Skriv svar