Crysis Warhead fotat

Robot
Medlem
Crysis Warhead fotat

kan ju bli kul om do fixar bättre story i det här


signatur

Lille karmen

Medlem

Längtar redan efter att få slakta mer gulingar. Bra att det är samma systemkrav. Medium är skitsnyggt!

Inaktiv

Det är ju fantastiskt vackert, det kan man inte säga något om. Vare sig det är bra eller inte så har jag en känsla av att man ändå kommer ta det från startskott till mållinje.


signatur
Medlem

April?


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem

Wow. Dom har verkligen uppdaterat en hel del.
kommer säkert bli fetare!

Medlem

Riktigt najs. Kul att det fortförande finns koreaner kvar Har nyligan spelat igenom orginalet för första gången, så detta ser man verkligen fram emot. Tyckte storyn va spännande jag. Man har ju sett värre liksom

Inaktiv

Något o testa 2st 4870x2:or i crossfire med. Hoppas de släpper dessa kort i augusti så jag kan sälja mina gtx280:or och mitt 750i moderkort. Vill gå över till quadfire när man nu är inne med quadcore..... JA!!! jag är en HARDCORE GAMER samt en pryl bög...Nä men vadå det är ju för mitt hem o vem vill inte ha det bästa för sitt hem...Och ni som säger nej......ljuger för er själva om ni inte är AMISH. Isåfall ber jag om ursäkt och låter er åka vidare med häst o vagn

Medlem

tycker detta kunde vara en expansion. Att kalla detta ett helt nytt spel känns fel...men jag måste säga att man har tappat den där wow känslan av grafiken, man har nog blivit bortskämd av Killzone 2


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Vet nån om det kommer finnas co-op?

Medlem

Nu kan det ju bara vara koreaner till fiender annars blir jag förbannad. Helt värdelöst med såna där monster.

Medlem

Psh, som lite omväxling vill jag kunna ta strypgrepp på aliens också och slänga ner för vattenfall Det blir tråkigt att mörsa dom med hagelbrakaren och is-puffran hela tiden.

Borde inte ryssen komma snart också?

Medlem

Kommer bli sjukt kul!


signatur

Survivor of Earthquake Skåne 2008 |PSN: Rolle90 |Live: Rolle90
Cinemaworld.se

Inaktiv

Ja mycket snyggare och stilrent , skulle detta vara mer optimerat för dem lite sämre datorerna eller hur var det ?

Medlem
Skrivet av svitten88:

Ja mycket snyggare och stilrent , skulle detta vara mer optimerat för dem lite sämre datorerna eller hur var det ?

uppdaterar man Grafikkortets Drivrutiner så kan det hjälpa en del

vet en polare körde med sitt 8800GTS - å han lira spelet då det kom (å hade de nyaste drivrutinerna) sen nu för någon månad sedan uppdaterade han drivrutinerna å spelade igen, höjde fpsen en hel del tydligen.

--
va grymt det screen shotet är med de ner brunna husen


signatur

Survivor of Earthquake Skåne 2008 |PSN: Rolle90 |Live: Rolle90
Cinemaworld.se

Medlem

Ska tydligen vara bättre optimerat. Utvecklarna fick 600 dollars datorer och ordern - få det att flyta på det här.

Vi får se..

Till vanliga Crysis så rekommenderar jag Cuban-Ultima-Doom-Sword modden i DX9-läge för snyggare grafik och högre bilduppdatering.

Medlem
Skrivet av Sthlmbojan:

Något o testa 2st 4870x2:or i crossfire med. Hoppas de släpper dessa kort i augusti så jag kan sälja mina gtx280:or och mitt 750i moderkort. Vill gå över till quadfire när man nu är inne med quadcore..... JA!!! jag är en HARDCORE GAMER samt en pryl bög...Nä men vadå det är ju för mitt hem o vem vill inte ha det bästa för sitt hem...Och ni som säger nej......ljuger för er själva om ni inte är AMISH. Isåfall ber jag om ursäkt och låter er åka vidare med häst o vagn

*backar långsamt bakåt*

Medlem

Första spelet var ju bara ihåligt ögongodis.

Medlem

cp-snygga fordon som vanligt.

Medlem
Skrivet av Ninotramp:

Längtar redan efter att få slakta mer gulingar.

Skrivet av Mr.Bravo:

Kul att det fortförande finns koreaner kvar

Skrivet av Ninotramp:

Nu kan det ju bara vara koreaner till fiender annars blir jag förbannad.

Wow... undra hur reaktionerna hade sett ut om liknande kommentarer hade haglat över BF2.

[quote"Sthlmbojan"]
Något o testa 2st 4870x2r i crossfire med. Hoppas de släpper dessa kort i augusti så jag kan sälja mina gtx280r och mitt 750i moderkort. Vill gå över till quadfire när man nu är inne med quadcore..... JA!!! jag är en HARDCORE GAMER samt en pryl bög...Nä men vadå det är ju för mitt hem o vem vill inte ha det bästa för sitt hem...Och ni som säger nej......ljuger för er själva om ni inte är AMISH. Isåfall ber jag om ursäkt och låter er åka vidare med häst o vagn [/quote]

Jisses... Lämna aldrig stockholm.

Skrivet av FAsA:

Första spelet var ju bara ihåligt ögongodis.

Vad var det du förväntade dig av crysis som inte var där? Vad gjorde spelet ihåligt?
Jag är inte nödvändigtvis en crysis fan men spelet håller med lätthet samma klass, om inte högre, som alla andra samtida FPS - Fanboiism är bara fånigt.


signatur

My goal in life is to be the person my dog thinks I am.

Medlem
Skrivet av Schtraider:
Skrivet av Sthlmbojan:

Något o testa 2st 4870x2:or i crossfire med. Hoppas de släpper dessa kort i augusti så jag kan sälja mina gtx280:or och mitt 750i moderkort. Vill gå över till quadfire när man nu är inne med quadcore..... JA!!! jag är en HARDCORE GAMER samt en pryl bög...Nä men vadå det är ju för mitt hem o vem vill inte ha det bästa för sitt hem...Och ni som säger nej......ljuger för er själva om ni inte är AMISH. Isåfall ber jag om ursäkt och låter er åka vidare med häst o vagn

*backar långsamt bakåt*

Hehe;)


signatur

Good. Bad. I'm the guy with the gun

Medlem
Skrivet av Mr. Bravo:

Riktigt najs. Kul att det fortförande finns koreaner kvar

Tycker jag med. Frugan är korean, så hon fick stå och översätta när koreanerna gick runt i djungeln och letade efter mig. Enligt henne var det dock rätt dålig koreanska. Definitivt inga urinvånare.


signatur

Hemsida: www.ombd.se
Discord: https://discord.gg/yrShMAg
Server: Squad Europe (serverpartners med adminbehörighet)
Besök gärna Sveriges äldsta Squadklan med cirka 50 selekterade soldater. Många med militär erfarenhet. Vi satsar stort på gemenskap!
Åldersgräns: 25 år

Medlem
Skrivet av FAsA:

Första spelet var ju bara ihåligt ögongodis.

njaa var skoj att spela med, diggade delen då man fick köra tank över det stora fältet


signatur

Survivor of Earthquake Skåne 2008 |PSN: Rolle90 |Live: Rolle90
Cinemaworld.se

Medlem
Skrivet av Sthlmbojan:

Något o testa 2st 4870x2:or i crossfire med. Hoppas de släpper dessa kort i augusti så jag kan sälja mina gtx280:or och mitt 750i moderkort. Vill gå över till quadfire när man nu är inne med quadcore..... JA!!! jag är en HARDCORE GAMER samt en pryl bög...Nä men vadå det är ju för mitt hem o vem vill inte ha det bästa för sitt hem...Och ni som säger nej......ljuger för er själva om ni inte är AMISH. Isåfall ber jag om ursäkt och låter er åka vidare med häst o vagn

... OJ!


signatur

I'm a snake, follow me!

Medlem

Varför skulle inte koreanerna vara kvar ? Det är ju en parallel story man spelar som psycho efter han försvinner ett tag och kommer tillbaka först vid slutet när du är i hangarfartyget. Alltså man kommer spela på den andra sidan av ön och uppleva vad som hände där.

Medlem
Skrivet av UltimateForLife:

Vet nån om det kommer finnas co-op?

japp det skall finnas har dem sagt ska bli riktigt skojj.

Medlem
Skrivet av Deathwisher:
Skrivet av Mr. Bravo:

Riktigt najs. Kul att det fortförande finns koreaner kvar

Tycker jag med. Frugan är korean, så hon fick stå och översätta när koreanerna gick runt i djungeln och letade efter mig. Enligt henne var det dock rätt dålig koreanska. Definitivt inga urinvånare.

Kan ingen koreanska men jag vet hur det inte ska låta iaf, som med så mycket annat så antar dem att ingen kommer förstå det ändå, så så länge det iaf är faktisk koreanska så dem kan skryta om det, måste vara jobbigt för koreanerna att lyssna på skiten.

Förstår inte riktigt varför spelutvecklare inte kan leta upp faktiska individer från diverse länder, antingen är det bara engelska eller japanska beroende var nu spelet är utvecklat i stället för var det nu utspelas.

Har visserligen sett tappra försök att ha faktiska språk men det var ju då folk som inte hade det som modersmål som spelade in de icke engelska språken, ett steg på rätt väg men knappast tillräckligt.

Medlem

Va, koreanerna snackade ju på engelska, fast med rolig koreansk brytning (Vilket gjorde koreanerna så roliga att jaga runt). Eller finns det nån språk-inställning?

Medlem
Skrivet av Mr. Bravo:

Va, koreanerna snackade ju på engelska, fast med rolig koreansk brytning (Vilket gjorde koreanerna så roliga att jaga runt). Eller finns det nån språk-inställning?

Om man kör svårare inställningar så är det bara koreanska, vid lättare svårighetsgrader är det lite blandat så man förstår när dem söker efter en samt ger upp, går att tweaka dock så man kör easy om man nu vill det med enbart koreanska röster.

Medlem
Skrivet av Sthlmbojan:

Något o testa 2st 4870x2:or i crossfire med. Hoppas de släpper dessa kort i augusti så jag kan sälja mina gtx280:or och mitt 750i moderkort. Vill gå över till quadfire när man nu är inne med quadcore..... JA!!! jag är en HARDCORE GAMER samt en pryl bög...Nä men vadå det är ju för mitt hem o vem vill inte ha det bästa för sitt hem...Och ni som säger nej......ljuger för er själva om ni inte är AMISH. Isåfall ber jag om ursäkt och låter er åka vidare med häst o vagn

Alltså shit,
Jag håller med på vissa plan , jag är en sån som uppgraderar rätt ofta , senaste tin minst nya delar i halvåret och ny dator vartannat år ungefär.

Kör quad och 88 seriens nya gts, men ändå måste jag bara tillägga, kolla för guds skull upp lite revyer osv innan du köper nya kort.. du säger att du kör två st gtx etc...

Jag hoppas bara du seriöst inte förväntar dig någon skillnad för det finns inget som kräver den prestandan idag(CRYSIS var o-optimerat!), unless du jobbar med CAD men då får du nog införskaffa Quadro lr nåt annat för sådär 50,000.

Eller köpa en bioduk

12
Skriv svar