The Lord of the Rings: Conquest avbildat

Robot
Medlem
The Lord of the Rings: Conquest avbildat

Fina bilder

Medlem

Oh! Pandemic! <3 <3 <3


signatur

Move.L #beef, $4
Om du läser detta, har jag aptråkigt på jobbet -- och andra sidan, verkar du ha det också, ska vi ligga med varandra?

Medlem

Must have!


signatur

hejsanhejsanhejsan

Inaktiv

Look to my coming on the first light of the fifth day, at dawn look to the east.

Det säger väl saken att spelet är perfekt för mig!

Jag ska iaf kriga för ROHAN!

Medlem

Äntligen ett spel som är perfekt för mig!
Har alltid längtat efter ett sånt här spel, men som sagt ÄNTLIGEN! Lord of the rings: Conquest<3^^


signatur

Wai

Medlem

Ser mycket spännande ut, får hoppas att blir lika spännande att spela det. :>


signatur

NinjaSkitz.

Medlem

Noken, du får gärna förklara för oss andra vad ENKLIGEN betyder.

Medlem

Mest filmlika spelet hittills från tolkiens värld. Älskar filmerna, lär köpa spelet bara för den sakens skull. Annars är jag lite trött på LOTR spel, längtar framåt mot Hobbit filmen istället, om den nu blir av ens?


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

Medlem

Lol, skulle precis titta på trailerfilmen. Hade glömt stänga av webbradion med P2 och precis när jag trycker play så drar de igång "Taking The Hobbits To Isengard"-remixen. Tog några sekunder innan jag fattade att det inte hörde till trailern, hehe. Men P2 är skoj inte bara klassiskt där.

Medlem
Skrivet av DeSStroyer:

Noken, du får gärna förklara för oss andra vad ENKLIGEN betyder.

Hehe, men jag menar äntligen. Vet inte varför jag säger/skriver enkligen^^


signatur

Wai

1
Skriv svar