E3-film: Guitar Hero World Tour

Robot
E3-film: Guitar Hero World Tour
Flakmonkey
E3-film: Guitar Hero World Tour

Nu har jag inte spelat Rock Band särskilt mycket... men det känns ju som om GH4 knäcker det rakt av...

Inaktiv

ser sjukt kul ut! om jag bara orkar köpa konsol så lär det ju bli detta spelet

Medlem

är det bara gitarr och trummor dom har eller var det en mick också?


signatur

a.k.a fritiofsson, Jiffy

Medlem
Skrivet av Master_johan:

är det bara gitarr och trummor dom har eller var det en mick också?

Det kommer finnas en mick också.


signatur

You fail

Medlem

Ser rätt coolt ut. Men varför inte köpa riktiga instrument och spela på riktigt!?


signatur
Medlem
Skrivet av thuvan:

Ser rätt coolt ut. Men varför inte köpa riktiga instrument och spela på riktigt!?

Kan inte tala för andra men, själv är jag ganska kass när det kommer till riktiga instrument

Sitter hellre då och lirar GH då det faktiskt låter bra när jag spelar

Medlem
Skrivet av thuvan:

Ser rätt coolt ut. Men varför inte köpa riktiga instrument och spela på riktigt!?

Ja, vad fan tror du? Varför inte bara ta ut bilen på motorvägen och bränna satan istället för att spela Need For Speed? (För att det är olagligt, för att inte alla har körkort)

Varför inte bara sätta sig i en Boeing 747 och flyga över atlanten istället för att spela Flight Sim X? (För att inte alla har flygcert och är betalda piloter)

Varför inte bara dra på sig sin magiska dräkt och slakta koreaner i djungeln? (För att man inte har en dräkt, inte är i djungeln och inte vill döda koreaner)

Varför spela Guitar Hero? JAAAAAA DU! Kanske för att man inte spelar gitarr, inte pallar lära sig, för att man måste ha ett helt band som också kan spela låten i fråga, för att man måste ha förstärkare, mickar, sladdar, dyra gitarrer, trumset.

Det där argumentet är så jävla kasst att jag blir mörkrädd. Hur svårt ska det vara att bara tänka ett steg till innan man hyvar ut sig korkade kommentarer?

Medlem

Känns som det kommer bli ganska omständigt att skapa egna låtar och sitta och mixa dom med hjälp av en handkontroll. Men det här lär ju piska Rock Band rätt hårt.

Medlem

Jaja, blablabla trumset blablabla mic o bass, ge mig bara gitaren och spelet i PC version så blir det något, annars kan Gh4 slänga sig i sjön.

Inaktiv
Skrivet av natogundalf:
Skrivet av thuvan:

Ser rätt coolt ut. Men varför inte köpa riktiga instrument och spela på riktigt!?

Massa text om go cyber and not IRL!

Ha ha ha ha fick mig på gott humör igen tack...

Medlem

Shit vad man längtar. Ska bli kul att se om RB 2 klår detta.

Medlem

natogundalf talar sanning.

Har även jag varit fruktansvärt trött på dem kommentarerna länge nog.
Jag gillar faktiskt Plastic Metal!

Inaktiv
Skrivet av Nosnos:

Nu har jag inte spelat Rock Band särskilt mycket... men det känns ju som om GH4 knäcker det rakt av...

Vissa saker, definitivt. Men förutom musikstudion i GH:WT som faktist verkar vara väldigt intressant, så är jag relativt säker på att rockband 2 kommer vara bättre.

Medlem

Har aldrig känt att rock band är värt pengarna det kostar men med guitar hero world tour så känns faktis det värt det de kostar. Nu har jag ju inte spelat nått av dom men intrycket jag har av båda spelen så väger guitar hero mycket tyngre nu.

Längtar verkligen till spelsläppet. Kommande vinter kan ju bli kul trots allt

Inaktiv

Asså efter att ha sett den här videon så kan ja knappt vänta på detta spelet längre


signatur

Where's your crown King Nothing?

Medlem

Beställt och klart!
Nu är det bara en massa veckors väntan...

1
Skriv svar