Robot
Top Spin 3

I förra veckan avgjordes årets Wimbledon där Roger Federer hade chansen att slå Björn Borgs smått legendariska rekord med fem raka titlar. Men motståndaren, blott 22-åriga Rafael Nadal, satte stopp för Federers firande i vad som redan kallas tidernas tennimatch. Top Spin 3 släpps med andra ord vid helt rätt tillfälle.

#top-spin-3


Medlem
Top Spin 3 i recensionslabbet

Har spelet själv, och tycker det är precis lika tråkigt som att kolla på tennis på tv! Fyfan! xD

Inaktiv

Hoppas att sverige får en ny generationsväxling så vi kan få in nya spelare nångång.

Själv så har man Xbox 360 och det var surt att Nadal ej var med?! :S

Han är snart rankad 1:a i världen eller och han inte är med? Måste vara en stor miss isåfall.

Kanske ska skaffa spelet sen. Men jag har aldrig direkt gillat tennis spel med en kontrol. Detta borde funka bättre till Wii såklart.

Medlem

Såg att demot fanns ute för nedladdning, blir till att testa.


signatur

hejsanhejsanhejsan

Inaktiv

går det att köra 2on2 på live?

fue
Medlem

riktigt roligt spel. 4/5

Medlem

Fyfanihelvete för FZ! Ni recenserar bara Xbox-versionerna av spel och ger dom alltid höga betyg! En hope fanboys är vad ni är!

Jag vill att maten ska smaka som förr!!1!1


signatur
Medlem
Skrivet av showerguy:

Själv så har man Xbox 360 och det var surt att Nadal ej var med?! :S

Han är snart rankad 1:a i världen eller och han inte är med? Måste vara en stor miss isåfall.

Nadal är exklusiv för PS3

http://www.fz.se/nyhetsarkiv/?id=23734

Medlem

Blir nog ett köp till PS3an ändå...
Blev lite frustrerad över att inte få till servarna på träningen i demot.
Men dem ska nog sitta med lite träning...

Medlem

Hade köpt det om det kommit till PC. Riktigt bra spel för övrigt!

Medlem
Skrivet av Åke Vader:

Fyfanihelvete för FZ! Ni recenserar bara Xbox-versionerna av spel och ger dom alltid höga betyg! En hope fanboys är vad ni är!

Jag vill att maten ska smaka som förr!!1!1

Stämmer till 100%, riktigt kasst.


signatur

hejsanhejsanhejsan

Inaktiv
Skrivet av peter_lovgren:
Skrivet av showerguy:

Själv så har man Xbox 360 och det var surt att Nadal ej var med?! :S

Han är snart rankad 1:a i världen eller och han inte är med? Måste vara en stor miss isåfall.

Nadal är exklusiv för PS3

http://www.fz.se/nyhetsarkiv/?id=23734

Vem vill spela som den kalsonggrävande tönten ?

Medlem

Verkar ju intressant, Tkr själv att Viritua Tennis 3 är en sjukt roligt spel (PC), Men blir nog att köpa Top spin 3 till PS3an.

Medlem
Skrivet av mosoloa1:
Skrivet av Åke Vader:

Fyfanihelvete för FZ! Ni recenserar bara Xbox-versionerna av spel och ger dom alltid höga betyg! En hope fanboys är vad ni är!

Jag vill att maten ska smaka som förr!!1!1

Stämmer till 100%, riktigt kasst.

FZ bestämmer inte till vilken konsol dom får titeln, utgivarna gör, som skickar recensionsupplagan.
360 har sålt mer, därför finns det fler potentiella köpare och därför får FZ 360-versionen.


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

Medlem

Jag såg bara till att fylla den meningslösa kvoten av skitsnack i tråden, så sparar jag alltid någons tid!


signatur
Medlem
Skrivet av AzeeM:

Verkar ju intressant, Tkr själv att Viritua Tennis 3 är en sjukt roligt spel (PC), Men blir nog att köpa Top spin 3 till PS3an.

Jag har nött massvis av Virtua Tennis till PC & PS3 och alltid gillat det spelet.

Måste dock säga att Top Spin 3 tar det hela till en helt annan nivå. Känslan är så otroligt mycket bättre än i VT3. Tror aldrig jag någonsin mer kommer starta igång Virtua Tennis 3 nu när man har Top Spin 3.

Jag ger det 5/5 till PS3 iaf.

Inaktiv

Det är tråkigt att Nadal inte finns med.Men 2on2 med kompisarna är riktigt roligt, sedan att det är svårt att få en dubbelmatch-online är lite tråkigare.

Medlem

Nån mer som tycker Federer är mer lik Quentin Tarantino än sig själv?

Dessutom så knyter han näven efter nästan varje vunnen boll och är väldigt känslosam öht när den riktiga upplagan nästan aldrig visar några.

Medlem

Bra skrivet. Förstår dock inte poängen med Tennis spel när det finns Pong?


signatur

Intel core2 Duo CPU - E6750 (2,66gh), MSI 8600 GTS (520mb), Geil DDR2 ultra [i](2x 1024mb), ASUS p5kpl, SB, SyncMaster T200

Inaktiv

Gah! Jag blev djuuupt besviken... Körde igång karriären (på very hard) allt gick fint ända till efter första turneringen då jag hade ca. 38 i medelvärde på min lilla gubbe vid namn, Tigger Igelkott. Då ska man börja spela i juniorligan och då tänkte jag, fränt nu kan det börja.

Icke sade nicke. Alla man mötte hade ca 55 i medelvärde. Spelade ingen roll om man tog den lätta eller svåra turneringen.

Jaha, tänkte jag, får väl gå in i träningsrummet och få lite erfarenhet på det sättet så att jag kan höja mitt medelvärde... DÅ FANNS INTE DET HELLER. Var tvungen att sänka svårighetsgraden för att ha en suck. Jag menar min gubbe höll på att trilla omkull av slagen han fick emot sig.

Summan av kardemumma: Skitbra spel förutom att karriären är så offantligt dåligt balanserad så det är löjligt.

[EDIT] Någon mer med samma problem?... Kanske bara är jag som alltid sätter på det svåraste första gången jag spelar ett spel.

[EDIT#2] OM det är någon som inte förstår vad jag menar med medelvärde så är det medelvärdet på alla färdigheter som serve(stavning?), volley, forehand, backhand mm


signatur

Till frågor finns det alltid svar, men för varje svar kommer också en fråga.

Inaktiv
Skrivet av Urkalak:

Gah! Jag blev djuuupt besviken... Körde igång karriären (på very hard) allt gick fint ända till efter första turneringen då jag hade ca. 38 i medelvärde på min lilla gubbe vid namn, Tigger Igelkott. Då ska man börja spela i juniorligan och då tänkte jag, fränt nu kan det börja.

Icke sade nicke. Alla man mötte hade ca 55 i medelvärde. Spelade ingen roll om man tog den lätta eller svåra turneringen.

Jaha, tänkte jag, får väl gå in i träningsrummet och få lite erfarenhet på det sättet så att jag kan höja mitt medelvärde... DÅ FANNS INTE DET HELLER. Var tvungen att sänka svårighetsgraden för att ha en suck. Jag menar min gubbe höll på att trilla omkull av slagen han fick emot sig.

Summan av kardemumma: Skitbra spel förutom att karriären är så offantligt dåligt balanserad så det är löjligt.

[EDIT] Någon mer med samma problem?... Kanske bara är jag som alltid sätter på det svåraste första gången jag spelar ett spel.

[EDIT#2] OM det är någon som inte förstår vad jag menar med medelvärde så är det medelvärdet på alla färdigheter som serve(stavning?), volley, forehand, backhand mm

Tycker du överreagerar en hel del. Du spelade på det absolut svåraste och fick vad du tålde, bara att sänka svårighetsgraden, vad gnäller du för?

Du har precis börjat, har svårt att tro att du bemästrar spelet till fullo. Den svårighetsgraden kanske passar folk som gör sin 3-4:e gubbe och är riktigt grymma men ändå vill ha något att bita i.

Om något, hade karriären varit löjligt balanserad om det första du gör är att leka dig igenom på det svåraste.

Medlem

Jag tycker det är intressant att det blev så högt betyg med tanke på att det fanns flera nackdelar än fördelar :S


signatur

Informationsbrev, jasså det är så det kallas nu. Jag antar att de vill informera om vilket konto man ska betala in skadeståndssumman till.

Inaktiv
Skrivet av Exeron:

Jag tycker det är intressant att det blev så högt betyg med tanke på att det fanns flera nackdelar än fördelar :S

?

Medlem
Skrivet av Spitt:
Skrivet av Exeron:

Jag tycker det är intressant att det blev så högt betyg med tanke på att det fanns flera nackdelar än fördelar :S

?

flera "-" än "+"....


signatur

Informationsbrev, jasså det är så det kallas nu. Jag antar att de vill informera om vilket konto man ska betala in skadeståndssumman till.

Inaktiv
Skrivet av Exeron:
Skrivet av Spitt:
Skrivet av Exeron:

Jag tycker det är intressant att det blev så högt betyg med tanke på att det fanns flera nackdelar än fördelar :S

?

flera "-" än "+"....

Förstod att du menade det, men det stämmer inte. Där är fler plus än minus.
Prova läs vad det står och inte bara räkna antal rader.

Medlem

Jag tycker det ska framgå i recensionerna vilka plattformar spelet finns till och inte bara testplattform. Det enda som nämns och syns här är Xbox 360.

Medlem

När man kör mot en polare på samma TV så byter man aldrig sida vilket är SKIT kasst! Varför har dom gjort de så?

Medlem

Frazz, stäng av camera follow så blir kameran låst på ena sidan. Då turas man om att spela uppe och nere.

1
Skriv svar