Mirror's Edge - film och foton

Robot
Mirror's Edge - film och foton

Intressant världskoncept (cyberpunk-stämning), hoppas de lyckas väva in det i storyn bättre än att bara ha det som en bakgrund. Kul att se lite varierade miljöer i bilderna också.

Men i filmen, ska den andre killen efter överföringen ta tillbaka informationen till stället den kom ifrån?

Medlem

Verkar ju rätt coolt, nyskapande iaf

Medlem

Ser trevligt men hoppas verkligen de kan behålla "bättre fly än illa fäkta" stämningen hela spelet ut så det inte bara blir "springa runt och sparka skiten ur alla man ser" på slutet...


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Medlem

Det handlar om dessa runners som har information...
Och sprider denna info i en kontrollstat, såå... Sverige anyone?

Medlem

Var ju lite kul att få veta lite om storyn i spelet också

Hoppas bara att det inte är "sparka sönder alla" på slutet i spelet bara, som wardancer sa.

Medlem

Trist trailer, tycker de skulle använt in-game motorn istället för att göra en animerad Anslagstavlan-film. Spelet ser grymt ut i verkligheten så jag förstår inte meningen med detta. Den förra trailern var mycket bättre.


signatur

.slanger

Medlem

Jag ogillar verkligen huvudkaraktären.

Medlem
Skrivet av Jokkocze:

Var ju lite kul att få veta lite om storyn i spelet också

Hoppas bara att det inte är "sparka sönder alla" på slutet i spelet bara, som wardancer sa.

http://www.fz.se/nyhetsarkiv/?id=24831

kanske inte story.. men lite gameplay

Medlem

Verkar verkligen lovande. Lättlärda kontroller. Gameplay som inte bara verkar gå ut på att ha ihjäl alla man möter. Fin färglad grafik. En huvudperson som inte känns så stereotyp. Helt klart ett av spelen som jag är mest intresserad av, alla kategorier medräknade, just nu.

Medlem

ööööhm, de där var ju moget philips?

till topic: jag gillade inte filmen, men på bilderna ser de ganska bra ut.


signatur

"I believe whatever doesn't kill you, simply makes you... stranger." Jokern

Medlem
Skrivet av philips:

Google???????
Öh...träd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Rally fart!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O
VCrommmmmmmjkbclygwsofhiluqwhfwufghw!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Vad är det man säger?

Obvious troll is obvious?

Nää mods, ta o banna denna idioten.
(nästan) Alla hans andra inlägg har redan suddats.


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Medlem

Filmen handlar ju om spelet och dess stad.
Inte om själva spelet så som vi kommer spela det.

Och detta kunde ju inte komma mer lägligt än nu i dessa FRA tider.

Medlem

Det är grant att se, måste jag säga. Trodde det skulle dröja längre innan cinematics började se sämre ut än in-engine.

Nåväl, skämt-å-sido, tror fortfarande på att 08'orna har något väldigt intressant i ärmen. Förmodligen utvecklas storyn bara mer och mer utifrån detta, vilket än så länge är lite 'meh'.


signatur

'It is the mark of an educated mind to be able to entertain a thought without accepting it' -Aristotéles

Medlem

Hmm... Man får ju nästan lite Ghost in the Shell vibbar Kan ju vara cyberpunken iof...

Medlem

Jag gillar verkligen detta skarpt, dice har fått till en riktigt bra och underbar Cyberpunk känsla, med vad som verkar vara stabil story.
Jag tror dice precis skapat sig ytterligare en storsäljare.

Ps, musiken är ju helt fantastisk!


signatur

Nämen!

Medlem

Jag ser inte cyberpunken, min syn på cyberpunk har visserligen sin bas i snowcrash.. och detta är inte som det. Hur som helst så hoppas jag ganska mycket på detta spel.. skön stämning.


signatur

Life is like a shit-sandwich; the more bread you have the less shit you eat.

Skägg.
10 Chambers

jag gillar deras art direction skarpt.
vågar vara annorlunda.


signatur
Medlem

Bara jag som tänker på Uma thurman i "Kill Bill"-filmerna när man hör berättarrösten...

Medlem

men fan dom försöker på sig något nytt skit bra!

Medlem

Givet köp


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem
Skrivet av _jozo_:

Bara jag som tänker på Uma thurman i "Kill Bill"-filmerna när man hör berättarrösten...

Hade visserligen ljudet avstängt men tycker huvudpersonen påminner lite om henne. Fast mer emo.

Hoppas man får röra sig fritt och välja vägar själv när man skuttar omkring istället för att bara springa efter en bestämd väg som det såg ut i förra(?) filmen.

Inaktiv

Musiken i första trailen var det som gjorde detta spel intressant. Intresset svalnade efter denna trailer.

Medlem
Skrivet av Slanger:

Trist trailer, tycker de skulle använt in-game motorn istället för att göra en animerad Anslagstavlan-film. Spelet ser grymt ut i verkligheten så jag förstår inte meningen med detta. Den förra trailern var mycket bättre.

Håller med fullständigt. Den förra trailern (gameplay) var ju så himla snygg och finstämd så det här såg ju ut som bajs i jämförelse.

Medlem
Skrivet av anon_3159:

Musiken i första trailen var det som gjorde detta spel intressant. Intresset svalnade efter denna trailer.

Sant, jag håller med helt... musiken i första trailen var en klar höjdpunkt.

Enda roliga med den här nya trailern är att temat i musiken faktiskt är med i sista sekunderna.

Medlem

Längtar...


signatur

Informationsbrev, jasså det är så det kallas nu. Jag antar att de vill informera om vilket konto man ska betala in skadeståndssumman till.

Medlem

Riiiiiiiiiiktigt cool trailer...

Synd om er som inte fattar den

Medlem

Bra trailer. Gott o få se lite story. Sluta klaga ni andra vi har redan sett gameplay.

Medlem
Skrivet av Slanger:

Trist trailer, tycker de skulle använt in-game motorn istället för att göra en animerad Anslagstavlan-film. Spelet ser grymt ut i verkligheten så jag förstår inte meningen med detta. Den förra trailern var mycket bättre.

helt riktigt såg ju värre ut en frukost tv:n


signatur

P.L.U.R

Medlem

Fan spelet verkar spännande! Typ måste ju vara Dice's mest intressanta spel sen Bf 2 typ.
Kul att storyn fått lite kött på benen också!

12
Skriv svar