Sacred 2: Fallen Angel filmat

Robot
Medlem
Sacred 2: Fallen Angel filmat

Nej, usch vad stelt och tråkigt det såg ut =(

Medlem

Fan va tråkigt det såg ut....inge action! D3 <3

Medlem

Sammanlagt 20 sek gameplay, inte så saftigt precis.

Medlem

första sacred tyckte inte jag var nå bra och det här såg inte mycket bättre ut.

Medlem

Ser ut precis som sacred 1, stelt gameplay med försök att locka till sig spelare vida "oohhh vad coola effekter på skillsen".

Det var inget för mig då och inget för mig nu.

Med förlov sagt första Sacred var ju bra, juryn är fortfarande inne på denna. Får se hur det går.


signatur
Inaktiv

Får se hur det blir, inte så långt kvar till release.

Det som jag tycker är intressant med Sacred2 är att det är en sammanhängande väldigt stor värld utan levels med loadscreens. Allting streamas medans man tar sig runt. Sånt ökar inlevelsen.

Pansarknekt

Detta måste vara dom sämsta trailers jag sett. MINDRE än hälften var gameplay...


signatur

Ooooh the drama!

Inaktiv
Skrivet av deftune:

Detta måste vara dom sämsta trailers jag sett. MINDRE än hälften var gameplay...

Saints Row 2 hade en värre trailer (eller teaser) förut. Varken gameplay eller cinematic, utan röster till en massa animerade kurvor som till slut blev logon.

Men håller med om att man gärna ser mer gameplay nu när spelet bara är drygt 2 månader från release.

Medlem

Sacred 1 var ett bra spel, total Diablo-klon, ja visst, men mycket mer levande värld imo. det var dock några år sedan och detta tilltalar inte speciellt mycket...


signatur

- r4z0r -

Medlem

Ser ju coolt ut

Medlem
Medlem

Det var inte mycket action man såg!
Frågan är om det blir något höjdare spel.

Medlem

Första Sacred-spelet var ju ett av de mest sålda pc-spelen genom tiderna, före giganter såsom Command & Conquer: Tiberian Sun, Quake, Quake 2, Counter-Strike, Duke Nukem, Unreal (samtliga) med flera så det förvånar mig att detta inte fått mer uppmärksamhet.

Medlem

ush vad osnygga effekt animationer... ser typ ut som fire wall från Diablo 1. Tror Ascaron behöver en eller ett par dedikerade effekt animatörer

Medlem

Sacred var ett kul spel på den tiden det begav sig. Av alla "diablokloner" var det helt klart den mest lyckade. Ser ut som ett lir man kan lira i väntan på diablo 3.


signatur

Inte en chans att jag lägger 1 krona på ett SOE spel i framtiden.

Inaktiv
Skrivet av Sabel:

ush vad osnygga effekt animationer... ser typ ut som fire wall från Diablo 1. Tror Ascaron behöver en eller ett par dedikerade effekt animatörer

Ascaron är ett oberoende bolag som ger ut sina egna spel. Så tror de har lite mindre resurser än de stora jättarna. Fast visst, de borde jobba lite mer på animationer. Får se om det kommer en demo så man kan testa innan eventuellt köp.

Medlem

Ser fortfarande lite stelt ut, men det har de flera månader på sig att finslipa. Jag gillade Sacred & Underworld och tyckte faktiskt bättre om dem än Diablo, större och mer varierade miljöer. Ser fram emot detta.


signatur

.slanger

Inaktiv
Skrivet av Slanger:

större och mer varierade miljöer

Håller med, och Sacred 2 lovar ju väldigt bra där. Det ska vara en sammanhängande värld utan load screens (streaming load) där det tar 6 timmar att gå till fots från ena hörnet på kartan till andra (enligt en preview video).

Inaktiv

Hej. vet någon om eller när det kommer ut ett demo på Sacred 2? är ett stort fan och vill gärna vet om någon vet nått om det. ha de!

1
Skriv svar