Trådlös Desktop
Funderar på att köpa en trådlös desktop eftersom jag är trött på att mitt tangentbord och mus trasslar mkt.
http://www.prisjakt.se/produkt.php?p=39594
Desktopen är ju väldigt billig men det är ju så många som klagar på trådlöst.
Vad är det som är så dåligt med trådlöst? (Batteri kostnaderna fattar jag själv)
Jag har Microsoft Wireless Optical Desktop 2000.
Tangentbordet är av typen lågprofil och känns lite annorlunda men ok, det finns alternativ som har "normala" tangenter också. Inga problem med att skriva iaf.
När det gäller musen så finns det en del problem om man har höga krav, och det har väl de flesta spelgalningar. För det första så har den ju batterier i sig vilket gör den tyngre än den mus som har sladd, det märks klart och tydligt, och för det andra så är det fortfarande en del "lagg" i den, den hänger inte riktigt med alltid.
För min del är det ok, men kanske inte för alla. Det är faktiskt riktigt skönt att slippa sladdarna!
Jag har en Microsoft Intellimouse Explorer 2.0, trådlös.
Jag har kört både cs och battlefield mycket, och kan inte förstå hur man kan tycka trådlöst är dåligt! Man slipper sladdar och lagget finns knappt alls på nyare modeller. Jag haft gamingmöss med sladd, men nu skulle jag aldrig kunna tänka mig att använda mus med sladd.
Asus P5Q Pro | E8500 3.16GHz | XFX HD4890 1GB | Corsair 2x2GB | Corsair 620W | Spinpoint F1 1TB | Antec P183 | BenQ G2411HD 24" | Dell 17"