Sony SDM-HX73 problem
Hej. Jag köpte en Sony SDM-HX73 för typ två år sen. Problemen började idag. Skärmen håller på att blinka som en sån där avlång lampa man har i korridorer och kök när dom börjar sjunga på sista versen. Det kommer i små sektioner lite då och då och när det händer så börjar det även att låta som nån fick en stöt ifrån högra delen av skärmen. Har kollat strömkabeln och kontakten den sitter i och det verkar inte vara nåt fel där. Provade även att koppla in och ut skärmsladden. Vad gör man? Garantin har ju gått ut. Det är trist att en sån dyr skärm som då när jag köpte den kostade nästan 4000 kronor ska redan tacka för kaffet.
Tänkte skriva något fiffigt, men är så trött på att bli rättad av framförallt Hwergelmer, så jag passar pucken till honom
Orkar helt enkelt inte kolla upp diverse juridiska lösningar.
CM Elite 340 | P5K-VM | E7200@3.4GHz | 4GB DDR2 | GTX 260+ OC | WD 640GB | Corsair 450w | ViewSonic vx2235wm
Är rädd att garantin har gått ut även om det är 3 år.. minns inte riktigt men det var nångång 2004/2005 som jag köpte skiten. Verkar inte som jag har sån tur när det gäller dataprylar. Allt bara går sönder. Först vare moderkortet, sen grafikkorten och nu skärmen. Jag har beställt en Samsung SyncMaster 206BW nu.