Sony visar nyheter i PS3-firmware
Trevligt, 360n måste man gå till Dashboard för att starta ett nytt spel (så länge man inte joinar en friend) iof så tar det typ 5 sekunder att quita och starta ett Arcade-spel eller demo.
Resten utan sökfunktionen finns redan på 360n men kul för PS3-ägarna att få ta del av det också.
dom förnedrar hela Gamer-world!!!
Trevligt trevligt... 90% av kommentarerna här kommer nog handla om att 360n har haft det här länge och att Sony bara kopierar, men känns som om det kvittar när det är något sånt här bra de kopierar... kan ju bara hoppas att Nintendo gör detsamma
Mycket trevligt, uppskattas stort. Man man sedan kan spela den musik man har på HD:n i spelen är riktigt nice samt ha google searchbar. Way to go sony!
- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.
Film nr.2 är nu uppe på playstation's blog: http://blog.us.playstation.com/2008/06/30/firmware-v240-walkt...
Jag har ofta stört mig på att jag behövt stänga av spel för att kunna svara på meddelanden och liknande, så denna uppdatering kommer bli väldigt trevlig.
Att man kan lyssna på sin egna musik kommer påverka mycket för mig också. Är nice att ha lite av sin egna musik när man lirar t.ex. CoD4 online och sånt.
åååh! va Nice - Bra jobbat Sony!
ett Trofé system - låter spännande