Kan inte installera mina drivrutiner!?!?
Hej! har nyss formaterat om min dator, har installerat allt o det funkar, men när jag ska installera drivrutinerna till mit grafikkort så funkar inte det, har et GeForce6600GT 128mb, Nvidia! har laddat hem de senaste drivissarna på nvidias hemsida idag, minst 10 gångr, o och efter en stund när jag installerar drivissarna så kommer det upp att den gåt i sönder:( men har ju provart med 10st gånger, att ladda hem samma Verison!:\
Snusar till varje pris!
Ah, du måste ta bort alla grafikdrivrutiner som är installerade för att installera nya!
Lägg till/ta bort program och ta bort nVidia grafikdrivrutiner. Har du nForcemoderkort eller liknande så kommer grafikdrivrutinerna ligga under samma namn nVidia drivers, kör den och välj sedan vilka som skall avinstalleras. När det är gjort, efter en omstart så installerar du de nya.
CM Elite 340 | P5K-VM | E7200@3.4GHz | 4GB DDR2 | GTX 260+ OC | WD 640GB | Corsair 450w | ViewSonic vx2235wm
Att gammla drivrutiner skall förstöra för nya är itne sant då jag ofta med nvidia kort lagt på nya drivisar direkt på dom gammla.
Men det är ju verkligen rekommenderat att avinstallera dom gammla.
Men det kan också vara så att dom nyaste drivarna till kortet inte är bra för just ditt kort.
Du behöver inte alltid ha dom nyaste drivrutinerna till ditt kort. Ibland är äldre drivrutiner bättre faktist.
Och det är rekommenderat att avinstallera för att....? Det kan bli problem... Bara för att du klarat dig undan så innebär det inte att de inte kan förstöra...
CM Elite 340 | P5K-VM | E7200@3.4GHz | 4GB DDR2 | GTX 260+ OC | WD 640GB | Corsair 450w | ViewSonic vx2235wm
Alltså ursäkta om ja skrev lite halvtaskigt där....ja mena att det är rekomenderat att avinstaller för att det inte ska bli några komplikationer mellan dom gammla och dom nya drivrutinerna.
Men va mena du med
"Bara för att du klarat dig undan så innebär det inte att de inte kan förstöra... " ?
förstår itne vad du menade med det.
Ja jag tyckte du hade skrivit rätt konstigt, först som att du hävdade att det inte kan bli fel och sen att man ändå bör avinstallera...
Vad jag menade var det som står. Bara för att du klarat dig från problem då så innebär inte det att ingen annan kommer få problem... Vilket var det du ju faktiskt hävdade i första meningen.
Nu stryker vi detta.