Blizzards mystiska bild - dag 5

Robot
Medlem
Blizzards mystiska bild - dag 5

Antingen Protoss eller Lich King, hm...


signatur

lootskin@hotmail.com

Medlem

Kanske bägge två 8)


signatur

"Speed has never killed anyone, suddenly becoming stationary... That's what gets you"

Medlem

det där är ingen pingvin det är en lila-näbb-valross ser väll alla


signatur

I'm the broken one who fixed it.

Medlem

numren som bilderna av pingvinen innehåller är samma nummer som i Lost också... Hoppas på ett Diablo spel med Hurley i huvudrollen

Medlem

Ska bli intressant imorn

Medlem

det är inte starcraft eller wow wotlk skulle inte detta vara nå nytt, båda dom vet alla redan om varför skulle dom göra nåt sånt hära bara för wow eller starcraft om dom redan är presenterade!?
antingen är det nåt helt nytt spel eller diablo3 men tror inte att det är om wow eller starcraft....och om det är det kommer jag inte gilla blizzard nå mera för då lurrade dom mig:(:) fick mig att hopaps på diablo3:)


signatur

Spela spel är kul ibland.

Medlem

Jag skulle gissa på Diablo 3 "eyes of the devil" lär det ju vara


signatur

Ja jag vet att jag är bäst!

Medlem
Skrivet av nudelsdesign:

Jag skulle gissa på Diablo 3 "eyes of the devil" lär det ju vara

Synd att hans ögon inte är blå.


signatur

lootskin@hotmail.com

Medlem
Skrivet av Tesla7zap:

numren som bilderna av pingvinen innehåller är samma nummer som i Lost också... Hoppas på ett Diablo spel med Hurley i huvudrollen

Hahahaha

BAD NUMBERS!
HURLEY IS THE DEVIL!


signatur

Nämen!

Medlem

Hoppas att det verkligen är diablo3, är tveksam men man kan väl alltid hoppas

Inaktiv

Varför det ÄR Diablo III:

1. Blizzard skulle aldrig göra något sånt här och göra sina diablofans besvikna. Alla blizzards befintliga titlar är hypade nog.

2. Det lär inte vara ett nytt spel. Ett nytt spel med denna typ av konceptkonst? Bah, fantasibrist?

3. Man hade förstått DIREKT att det var D3 om ögonen hade varit omringade av eld och sot istället för is. Därför förvirrar dom oss lite.

4. Den första "ikonen/runan" som visades var en HEL-runa, kanske kan vara något?

5. Det är INTE Arthas ögon, det finns stora skillnader på bilder på Arthas och ögonen.

Pis änd lööv <3

Medlem

Det är väl ganska självklart att isbilden handlar om Warcraft.


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

gnu
Medlem

Det är väl ganska självklart att isbilden handlar om diablo.

Medlem

Det klart de inte gör något som är "obvious" de vill ju göra fansen förvirrade och helt galna av längtan

Vi får helt änkelt vänta och se vad som händer imorgon.

Medlem
Skrivet av Lootskin:
Skrivet av nudelsdesign:

Jag skulle gissa på Diablo 3 "eyes of the devil" lär det ju vara

Synd att hans ögon inte är blå.

Han kanske fryser


signatur

Ja jag vet att jag är bäst!

Inaktiv

Det är väl ganska självklart att det handlar om något som har en betydelse för någon.


signatur

Till frågor finns det alltid svar, men för varje svar kommer också en fråga.

Medlem

Hoho, jag hoppas och tror det är diablo 3! COME ON!!

Inaktiv

Hmm... Lägg ner Diablo III (om det är det) och gör Warcraft IV istället


signatur

The Sith Lords Restored Content Mod (TSLRCM) 1.8: http://deadlystream.com/forum/files/file/197-tsl-restored-con...

Inaktiv

Hm... oavsett vilket spel det ska vara en teaser för, om nu något spel överhuvudtaget ens... så är ALLA spel från Blizzard välkomna. ^^

Själv tycker jag det verkar lite smålustigt ifall det nu vore så att de kommer presentera DIABLO III imorgon. Men men... får väl se, bara onödigt att spekulera. xD

Medlem
Skrivet av milo-rd:

Varför det ÄR Diablo III:

1. Blizzard skulle aldrig göra något sånt här och göra sina diablofans besvikna. Alla blizzards befintliga titlar är hypade nog.

2. Det lär inte vara ett nytt spel. Ett nytt spel med denna typ av konceptkonst? Bah, fantasibrist?

3. Man hade förstått DIREKT att det var D3 om ögonen hade varit omringade av eld och sot istället för is. Därför förvirrar dom oss lite.

4. Den första "ikonen/runan" som visades var en HEL-runa, kanske kan vara något?

5. Det är INTE Arthas ögon, det finns stora skillnader på bilder på Arthas och ögonen.

Pis änd lööv <3

1.blizzard har gjort såna här teasers förut och då har det inte varit ett spel ..alla minns väl teasern som var och alla trodde det var sc2 sen var det bara ny design på b.net sidan

2. ingen kommentar där

3. dom förvirrar ingen dom har smart pr bara

4. ja och ? är runor från alla deras 3 spel där i

5. spana in bilden på death knighten så är det ganska bra likheter även om du kolla på en protoss


signatur

Min Dator Går På StjärnKraft !

Medlem

Diablo på bilden ju... Gah... hell has frozen over! Jämför WWI bilden med bilden för idag så ser ni det hur enkelt som helst. Saken mellan ögonen är ju så klart hornet.

Medlem

Ifall det är D3 det gäller kommer anouncementen inte ske förrens på lördagen den 29:e

Realease of D2, 2000 29th of June
Release of D2 Exp, 2001 29th of June.

29 juni är Diablos datum

Medlem

folk ser vad de vill se...


signatur

Man mår bra av Apple produkter!

Qus
Medlem
Skrivet av LannY:

folk ser vad de vill se...

Helt sant. Och jag ser att det är Diablo 3

Inaktiv

Ser ni inte att runorna bildar ett pentagram, inte helt symetriskt dock men runorna har förflyttats varje dag och imorgon kommer dom säkert positioneras semyetriskt.

Medlem

Det ser ut som Protossögon det där. kanske rent av är SCII ?

Medlem

Diablo III: Revenge of the mutant walruss penguin.


signatur

.slanger

Skriv svar