Inaktiv
spel hackar!

hej ! nu när jag startade min dator i morse så startade jag test drive unlimited. Jag har kört på snyggast grafiken med mitt 8800 sedan i måndag! Men nu när jag startade så hackar det lite vet inte varför men det är inte mkt men det är störande som *** någon som vet vad det kan vara för fel?

Det är inte bara i test drive utan i Stalker med och det kör jag också finaste grafiken på innan ! Men samma där bara lite småhack hela tiden men störigt som***

Drivrutinerna instalerade jag från skivan som man fick med "! Ska man testa att ladda hem några nya från nvidias hemsida ?

Eller kan det vara något annat som är fel?'

Mitt system är för övrigt om det kan vara till hjälp

intelr core 2 duo e6600

albatron geforce 8800 gts (70 grader i spel)

crossair pc6200 2x1gb (2gb)

asus ph5 dh deluxe

nätdel aspire 500w

Edit: testade precis rainbow six lasvegas med och det hackar där med grafiken inställd på högsta och körde det med den grafiken igår och det flöt hur bra som helst

Edit 2 : startade precis om datorn för att se om det skulle hjälpa ! Men då sa jag bara HJÄLP ! detta meddelande kom upp direkt efter att jag hade loggat in.

http://i61.photobucket.com/albums/h74/mrhaak/namnls-7.jpg

Fattar inte mkt nu om vad som händer:(

signatur

Intel C2D e6600 8800gts 640mb 2048mb dddr2 pc6200 4*400gb saus p5w dh deluxe aspire x-navigator 550W

Inaktiv

Har du bara kört med drivrutinerna från CDn så är det rekommenderat att ladda ner en senare variant från www.nvidia.com. Det bör finnas nya där. Se om det hjälper.
Avinstallera dock de du har nu innan du kör de nya.

signatur

CM Elite 340 | P5K-VM | E7200@3.4GHz | 4GB DDR2 | GTX 260+ OC | WD 640GB | Corsair 450w | ViewSonic vx2235wm

Inaktiv

har testat det nu men de hjälpte inte

signatur

Intel C2D e6600 8800gts 640mb 2048mb dddr2 pc6200 4*400gb saus p5w dh deluxe aspire x-navigator 550W

Medlem
Skrivet av Hoegan:

Edit 2 : startade precis om datorn för att se om det skulle hjälpa ! Men då sa jag bara HJÄLP ! detta meddelande kom upp direkt efter att jag hade loggat in.

http://i61.photobucket.com/albums/h74/mrhaak/namnls-7.jpg

Fattar inte mkt nu om vad som händer:(

Får precis samma felmeddelande på min dator.
Tror det är den nya MS buggen.

signatur

Butt!

Inaktiv

min polare hade den också! men han fick rätt på det på något sätt

signatur

nj
Medlem
Skrivet av Hoegan:

min polare hade den också! men han fick rätt på det på något sätt

Finns att läsa om här.

Medlem

Finns en fix till den.

signatur

"Moral är bra, men dubbel moral är inte dubbelt så bra"
Det fria operativsystemet: http://www.reactos.org

Medlem

Det där är en bugg el. dyl. som kom med de senaste patcharna till windows. Jag gjorde bara en systemåterställning och backade 2 dagar så var den borta.

signatur

www.oldswedishgunners.se - Träffpunkten för den vuxna spelaren.

Inaktiv

om du har ork så gå till baka med de & fråga vad de har & säga?

Inaktiv

Det där har jag med fått :O. Hmm, så enda sättet att fixa är att backa allt i datorn då? för min ping har höjts med ca 30 när jag spelar cs, kan det ha ngt med det o göra? inte märkt att cs hackar, o inte serious sam 2 heller, men efter som att jag började att spela det efter att ajg fått fram den första gången så har jag ju inget att jämföra med =/

p.s min fps e densamma i cs, men pingen har ju höjts

Medlem

Hehe, hört talas om datorservice?, defragga burken "hårddiskarna" så skall du se att det flyter på.

Likaså töm cashen och rensa bort allt surf tjafs, som internet läsarna sparar.

Har du 2048 mb, höj pagefilen i windows!

signatur

Denon / Pioneer

Inaktiv

datorn var ny instalerad när detta hände men det är fixat instalerade om den så funkade de igen

signatur

Medlem

Ta bort de gamla drivrutinerna , tanka sen ned ett driver cleaner program och låt den ta bort alla de gamla drivrutinerna , starta om datorn , använd inte drivrutinerna som finns på skivan utan tanka ned de senaste , fick det tipset i butiken där jag köpte mitt kort och det har funkat , sitter med ettGeforce 8800 GTX kort .

Inaktiv

ja jag laddade hem egna drivrutiner och det har funkat sedan dess

signatur

1
Skriv svar