TÄVLING: Vinn en film

Inaktiv

Ny måndag, ny filmtävling. Men den här gången gör vi det lite annorlunda än normalt.
Filmen ni kan vinna den här veckan är The Protector med Tony Jaa.

"Varför får vi veta detta?" undrar ni säkert nu. Jo, för att veckans tema är att skicka in en film med sig själv där man visar upp sina mad fight skillz.
Finns det någon därute som är bra på kampsport så grattis, men jag hoppas såklart att det hela urartar i en orgie med folk som sträcker sig så fort de sparkar högre än sin egen navelhöjd.
Som vanligt ett bidrag per person.

Deadline: fredag kl. 23:59:59.

Och just det ja, filmen är på Blu-ray som en trevlig liten bonus.

Inspiration:

Salsane, din film skickas förmodligen imorgon, har tyvärr glömt bort att göra det innan.

#blogg

signatur

Kullberg-as approved by BaratsAndBereta

Inaktiv

Yes, en till tävling som förmodligen väldigt få kommer delta i, varför chansen att vinna är skyhög!

signatur

Det skulle vara lätt för mig att säga att jag inte gillar dig, men det gör jag; tror jag

Inaktiv

Visst är det underbart!?

signatur

Kullberg-as approved by BaratsAndBereta

Inaktiv

Haha vafan, jag har pysslat med kampsport under en tredjedel av mitt liv, men inte fan vågar jag visa upp något. Jag har heller ingen vettig kamera för den delen.

Medlem

Började undra lite
Min syster har mad bitchfighting skills.
Tippsar henne om tävlingen.

signatur

8 timmar om dagen, 5 dagar i veckan. Och du som ville bli något.

Inaktiv

Kom igen nu Vox. Tvinga fram ett kameralån ur någon bekant, och visa hur du med dina moves dominerar någon hjälplös slagpåse, eller björn.

signatur

Det skulle vara lätt för mig att säga att jag inte gillar dig, men det gör jag; tror jag

1
Skriv svar