Massvis av Battlefield - nya titlar, tävling och film

Robot
Medlem
Massvis av Battlefield - nya titlar, tävling och film

Det var en MONSTERNYHET indeed!


signatur

<Raven> I tried setting my hotmail password to penis.
<Raven> It said my password wasn't long enough. :(

Medlem

haha oslagbara trailers asa!!!!älskar dom hahaha!!!:D
"ahhh shold i still be stackin?" hahaha!!!!:D


signatur

Spela spel är kul ibland.

Medlem

hehe roliga trailers i alla fall

Medlem
Inaktiv

Vill ha Heroes!


signatur

Ta en gärna en titt på mina GB/C och GC emulatorer www.tuxemu.se.nu :)

Medlem

För dem som inte kan gissa det så är det andra klippet en parodi på Rainbow Six.

Medlem

Skall bli intressant och se vad de fabricerar fram.

Skrivet av FZ.se:

Fotnot: Då EA för tillfället befinner sig på semester i stenåldern håller man hårt på ett embargo på dessa filmer och därför får vi inte lägga upp dem förrän i morgon. De har dock funnits tillgängliga på Youtube i ett par dagar varför vi i stället tills vidare länkar in dessa varianter här. Håll till godo!

haha


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

Det är ju iallafall tur att dom inte mjölkar serien.
Jag som trodde tävlingen redan var avklarad.

Medlem

Battlefield: Heroes
Battlefield: Korean Anime Edition
Battlefield: Bad Company
Battlefield: Bad Company 2
Battlefield 3

Medlem

Var är kon för att jag ser en jävla massa mjölk ...

Medlem
Skrivet av Exim:

Var är kon för att jag ser en jävla massa mjölk ...

Vad spelar det för roll om dom gör fler BF spel om dom är bra?

Medlem

Battlefield: Heroes
Battlefield: Bad Company
Mirrors Edge

Barbie Sunshine
Battlefield 3

Medlem
Skrivet av ZereCool:
Skrivet av Exim:

Var är kon för att jag ser en jävla massa mjölk ...

Vad spelar det för roll om dom gör fler BF spel om dom är bra?

Ja du, är dem bra så är dem nog väldigt roliga och spela, eller vart vill du komma? Eller vill du att dem ska göra dåliga spel kanske?


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem

det här har inte riktigt med det att göra men ni på FZ.se borde visa en nyhet om Battlefield 2's 3-årsdag som de firar med en ny patch för BF2, visste ni inte det eller vadå?
Det står på deras hemsida (battlefield.com)!

BTW, feting grymt med nya BF-titlar!

Inaktiv

Älskar alla härliga filmerna, blir nästan ett köp bara pg.a att man sett dem.
Men demot var också kul som tur är, så köpet bygger på mer än bara kul trailers.
Hoppas de fortsätter i samma stil till PCn, det är ju trotts allt där BF ska liras.

Medlem

Dom borde seriöst göra en datoranimerad långfilm, jag skulle fan se den på bio OCH köpa den isf!

Medlem

BF3 till pc helt klart ;D

Medlem

är det bara jag som har upplevt ett konstigt flimmer på ps3 demot av badcompany?


signatur

Friskyttarna.eu | Ditt ljus i MMO-mörkret

Medlem

Ett nytt BF kommer till PC , för alla som väntar , jag vågar sattsa allt jag äger, det är ganska givet dessutom sa ju Magnus i en interjuv att de "inte glömt bort PC gamersarna, det var ju trots allt där bf började".

Medlem

Sköna trailers


signatur

Welcome to the Manglerdome

Medlem

Första trailern parodi på Gears of war? http://www.youtube.com/watch?v=ccWrbGEFgI8

Medlem
Skrivet av Exim:

Var är kon för att jag ser en jävla massa mjölk ...

HERE YOU GO:


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

Vad jag har hört så kommer Battlefield 3 gå tillbaka till modern tid. Vi får se om det är rätt eller inte.

Medlem
Skrivet av Charstone:

Vad jag har hört så kommer Battlefield 3 gå tillbaka till modern tid. Vi får se om det är rätt eller inte.

det vore klokt beslut av dem samt borde de införa fordonsfria banor alt delar av banorna där fordon av alla dess slag inte kan vara, då skulle man som fotsoldat ha en chans att kunna ha kul med BF spelen...


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

haha så j*vla bra filmer xD!

Medlem

Om dem gör fler battlefield spel skulle ja vilja se fler klasser som i TF 2. Eller att man kan confa sin klass lite mer, det skulle va skojj.

Medlem
Skrivet av redmac:
Skrivet av Charstone:

Vad jag har hört så kommer Battlefield 3 gå tillbaka till modern tid. Vi får se om det är rätt eller inte.

det vore klokt beslut av dem samt borde de införa fordonsfria banor alt delar av banorna där fordon av alla dess slag inte kan vara, då skulle man som fotsoldat ha en chans att kunna ha kul med BF spelen...

Tycker de borde göra ww2 igen istället.
1942 <3 , bf2 var lyckat men inget jag gillade.

Medlem

Hahaha


signatur

Gillar du bra och ösig musik? Checka mitt band INCIVILITY på Spotify

12
Skriv svar