Microsoft ger sig på SingStar med Lips?

Robot
Medlem
Microsoft ger sig på SingStar med Lips?

Gör något nytt istället...


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Inaktiv

är förvånad att microsoft inte kopierade singstar tidigare

Avstängd

Copycat...

btw så tycker jag inte att de tär roligt att sjunga

Medlem

Att det ska ta Microsoft 4år att kopiera Singstar är ju inte så starkt jobbat...
Kan dem inte ta och lägga lite mer krut på Fable 2 istället så att det blir spelet som dem snackar om, och att dem kanske kan släppa det i år.

Medlem

Ohh ytterligare ett par sätt att skämma ut sig på fyllan. Nu är det inte min ultimata sångröst som räknas, utan mina höftrörelser!

Well, kul för dom som inte har en ps2 eller ps3a. Och vill ha sånt här själv plågeri.

Medlem

Yay. Äntligen!


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Medlem

Ni som whinar om "kopior" etc.. För helvete, vet ni ens hur marknaden för varor och tjänster fungerar? Man tillhandahåller det kunden vill ha. Nuff said.

Inaktiv
Skrivet av xhosa:

Ni som whinar om "kopior" etc.. För helvete, vet ni ens hur marknaden för varor och tjänster fungerar? Man tillhandahåller det kunden vill ha. Nuff said.

Exakt, om MS tror att dom förlorar kunder på att inte ha ett liknande spel är det ju bara dumt att inte göra nåt som mättar den publiken.

Inaktiv

Väldigt roligt! Detta blir ett köp att skaffa eftersom jag "älskar" att sjunga överallt

Roligt at Microsoft vågar satsa lite även att göra uppgraderingar m.m, det är ju bra för dom som har Xbox 360 iaf.

Inaktiv

Med tanke på att xbox360 säljer relativt dåligt, trots en killer lineup, är det förståeligt att microsoft tänker om. Allt hänger på titeln och då tycker jag nog att singstar ligger på plus oavsett vad ms slänger in för applikationer.

Medlem

^- säljer dåligt? Vad jämnför du med då?

KoP
Medlem
Skrivet av Night Hawk:

Gör något nytt istället...

Jag håller med.. en joddelsimulator vore helgrymt!

Medlem

Jag har redan spelat en singstar-kopia till gamla XBOX, minns dock inte vad den heter. Men kul var det

1
Skriv svar