Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots

Robot
Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots

Vissa kan stilen att gå ut med stil. När Solid Snake agerar i sitt sista spel är det inte med pompa och ståt, utan med en pistol i munnen och en värld som går under. Metal Gear Solid 4 är som inget annat spel, film, serietidning eller bok. Det är unikt, och i detta fall ett komplett mästerverk.


Medlem
Recension - Metal Gear Solid 4

Jag älskar den här spel serien... önskar verkligen att jag hade en ps3

Medlem

Ack, ack... Om man ändå hade en PS3a.

Medlem

Flera stycken 1timmars mellansekvenser.. yay! *ironi*
Skulle veta hur hela spelet slutar, inte varit jätte intresserad av MGS, men läste någon artikel angående dess historia, så skulle vilja veta hur den slutar. Om någon har en länk eller så.

Inaktiv
Medlem

Äsch, hela poängen med ett MGS-spel är svulstiga mellansekvenser.

Jag njöt i stora drag av spelet, satt som klistrad framför varje scen. Ett värdigt avslut på serien, där nästan alla frågor får (ibland chockerande) svar!

Medlem
Skrivet av Håkan:

Flera stycken 1timmars mellansekvenser.. yay! *ironi*

Samtliga mellansekvenser är möjliga att skippa om man inte är intresserad.

I övrigt kan jag bara säga att det är ett härligt spel.

Medlem

bästa spelet någonsin!


signatur

I'm the broken one who fixed it.

Medlem

Ska fan köpa mig en Ps3:a spela igenom MGS4 å sen sälja skiten

Medlem

Silken tur att jag köpte en Playstation 3 och inte Xbox 360.

Halo? Vad är det? ^^

Medlem

För mig är det här verkligen det mest känsloframkallande spel jag spelat, årets spel i min bok, om inte årtiondets...


signatur

Förövrigt tycker jag att ocensurerat ska återföras!

_78
Medlem

Det här spelet är sjukt bra. Första delen i serien jag testar på och kan inte annat än släppa ner hakan i golvet, vad ska någonsin kunna överträffa det här?


signatur

Dell XPS M1730 till salu!

Flakmonkey

Ligger på bordet framför mig... nu ska man bara ha tid att spela det... borde ta semester känns det som ^^

Jag vill ha en PS3 :(! Nosnos kan ni inte göra en ny PS3 tävling snart?


signatur
Medlem

Nosnos, det GÅR att njuta det i mindre doser.... om man måste.

Jag kör 0.5-1.5 timma per dag och det är ren njutning, ett tips mot slutet(från bekanta) är att kanske göra iordning lite popcorn för cutscenes

Medlem

Tack och farväl till en 10 år lång spelserie som, för mig, varit väldigt rörande. Kojima lyckades ända in i slutet.

Medlem

måste man ha lirat de tidigare spelen för att förstå detta?


signatur

Survivor of Earthquake Skåne 2008 |PSN: Rolle90 |Live: Rolle90
Cinemaworld.se

Medlem

Ett Mästerverk!


signatur

Friskyttarna.eu | Ditt ljus i MMO-mörkret

Medlem

Nja, spelet summerar ihop vad som hänt rätt bra, men det skadar ju inte att trilla över till ign och kolla deras wrap up av hela storyn fram till mgs4 börjar typ


signatur

Förövrigt tycker jag att ocensurerat ska återföras!

Medlem

Bästan spelet I världen. Tack och bock. Jag fick spelet en dag innan release, cdon.com y'know.


signatur

lootskin@hotmail.com

Medlem
Skrivet av -vesslan-:

Silken tur att jag köpte en Playstation 3 och inte Xbox 360.

Halo? Vad är det? ^^

Hur orkar du?


signatur

I'm a snake, follow me!

Medlem

inte pengar nog att lägga ut på det för tillfället men när man har de då jäklar blir de allt att parkera sig framför ps3an ett rejält tag,, och enligt detta kommer de även leva upp till förväntningarna

Medlem

Metal Gear Solid 4 kräver en HDTV kommer inte spela innan man skaffat en.

Medlem

Bästa spelet jag spelat någonsin.

Avstängd

Fan, spelet låter skitgrymt ju, var inte så intresserad innan men nu
Blir att sälja xboxen och alla spel sen efter att man fått se vad det är GTA IV släpper för material, sen blire ps3 för hela slanten

Medlem

Ett mästerverk, Jag bugar och applåderar Hideo Kojima för en beundransvärd avslutning av spelserien. Dock kan det mycket väl komma fler metal gear spel men i en anna form.

btw. Grafiken i spelet på en full HD plasma är sjuk, trodde det var CGI filmer men plötsligt skulle jag spela, blev väldigt chockad.


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

Jag skulle knappast säga att det är det definitivt sista spelet. Man vet aldrig
Slog just på datorn efter att jag lirat klart det nu. Mumma. Ska starta på nytt och försöka ta mig igenom med 0 alerts och 0 kills. Det kommer ta äckligt med tid

Avstängd

Men varför är det så bra när man inte har pengarna

Medlem
Skrivet av rolle90:

måste man ha lirat de tidigare spelen för att förstå detta?

Egentligen är ju alla spelen ihopsvarvade till en enda timeline och serie. Om du nu inte vill spela alla spel så är det en bra idé att gå över storyn och karaktärerna i Metal Gear wiki:n. Många konspirationer etc att hålla reda på

Medlem

jag käpte en ps3:a just av denna anledningen och spelet är skitbra. ska nog spela igenom det snart igen.


signatur

The cake is a lie.

Skriv svar