Två filmer från Project Origin
hoppas det inte blir för mycket action bara.. gillade Extraction point just för att det var snäppet mindre action där och mer härliga läskiga stunder. den action som är i fear är så jävla monoton :/
De skulle behöva lite mer effekter på själva vyn när monstret skriker. Någon form av ökade field of view, fish eye-effekt och/eller shakey cam skulle hjälpa.
Glöm inte blur, bloom, depth of field, högkontrast och roterande kamera. Det är iallafall vad som händer med mina ögon när jag blir rädd... -_-
Fortfarande rätt taskiga animationer och en riktigt fräsh AI hade ju inte varit fel. I de gamla spelen springer dem ju omkring som yra höns och hoppar över lådor åt alla håll och skjuter på en.
Ska iaf bli jävligt roligt åh få spela vidare:D
ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb
Fortfarande rätt taskiga animationer och en riktigt fräsh AI hade ju inte varit fel. I de gamla spelen springer dem ju omkring som yra höns och hoppar över lådor åt alla håll och skjuter på en.
Ska iaf bli jävligt roligt åh få spela vidare:D
hm? Soldaternas AI är ju det bästa med spelet, F.E.A.R är ett av de mest utmanande spel jag har fått chansen att lira. Hel iden med att dom ska hoppar runt är ju för att du inte ska träffa dom -.- ...