Funcom avslöjar sina Age of Conan-planer

Robot
Medlem
Funcom avslöjar sina Age of Conan-planer

riktigt buggigt spel, rätt sjukt hur pass stort det har blivit trots hur opolerat det är.

pvp'n kanske kan bli intressant i framtiden dock.

Medlem

Visst har man märkt av buggar, som jag tycker man gjort med alla nysläppta MMO, men skulle långt ifrån kalla det ett "riktigt buggigt spel", jag har iallafall inga större problem att ta mig igenom det.

Kul att se att många nya uppdateringar är på G så pass snart. Tummen upp Funcom!


signatur

I'm a snake, follow me!

Medlem

Helt sjukt roligt spel, bortser man från lite små bugg skit som alltid finns i ett mmo så är det ur kul, fram emot level 50 börjar det avta lite i questandet, men det har dom ju som hög prio att fixa innan juni är slut.

Medlem

"placing NPC’s in the cities to more choices and benefits." skit som ska vara med på lauch.. allvarligt.. jag spelar de.. tycker att det är roligt.. men vissa saker lackar man på som borde vara med i spelet från början!!!

Medlem
Skrivet av spoj4n:

"placing NPC?s in the cities to more choices and benefits." skit som ska vara med på lauch.. allvarligt.. jag spelar de.. tycker att det är roligt.. men vissa saker lackar man på som borde vara med i spelet från början!!!

Tid tid tid. Jag hade hellre sett att de släppt spelet när de gjorde istället för att hålla kvar det för att kunna fixa sånt där.


signatur

I'm a snake, follow me!

Medlem

Riktigt kul spel, även om en del buggar är lite störande. Men det är som sagt saker som alla nya spel, speciellt MMO's får dras med i början.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

Lite mer fart i burken sen, ska jag köpa conan lätt !

Medlem

Låter trevligt med lite nytt!


signatur

"Some of the worst mistakes of my life have been haircuts." - Jim Morrison

Medlem
Medlem

nej nej nej, ge oss inte "PVP-armors" och skit. Är trött på att samla 40 olika rustningar för 40 olika ändamål.

Medlem

Levde upp till sin hype? My ass! AoC är inte en WoW-dödare, därmed basta.


signatur

Is life not a thousand times too short for us to bore ourselves? ~ Friedrich Nietzsche

Medlem

Haha levde upp till hypen? Sååååå långt ifrån sanning som det bara går att komma. Conan är a piece of shit för att uttrycka det hela snällt.

Skrivet av Fisse:

Haha levde upp till hypen? Sååååå långt ifrån sanning som det bara går att komma. Conan är a piece of shit för att uttrycka det hela snällt.

Spela du WoW istället då! Bra om man slipper möta sådant folk när det väl kommit igång. "Bye aint gonna miss ya"


signatur
Medlem
Skrivet av saru:

Levde upp till sin hype? My ass! AoC är inte en WoW-dödare, därmed basta.

Skrivet av Fisse:

Haha levde upp till hypen? Sååååå långt ifrån sanning som det bara går att komma. Conan är a piece of shit för att uttrycka det hela snällt.

Ni två skrev så pass idiotiska grejer att jag för första gången på fz måste använda ett aggressivt ord. Era jävla töntar vad tänker ni med? Klart som fan att det levde upp till hypen sen att det inte är en "WoW-dödare" är en helt annan femma. Har ni ens spelat spelet eller kommer ni bara hit för att whina för att er WoW fru lämnade er för AoC?
Tänk innan ni skriver tack.

Medlem
Skrivet av Cane:
Skrivet av saru:

Levde upp till sin hype? My ass! AoC är inte en WoW-dödare, därmed basta.

Skrivet av Fisse:

Haha levde upp till hypen? Sååååå långt ifrån sanning som det bara går att komma. Conan är a piece of shit för att uttrycka det hela snällt.

Ni två skrev så pass idiotiska grejer att jag för första gången på fz måste använda ett aggressivt ord. Era jävla töntar vad tänker ni med? Klart som fan att det levde upp till hypen sen att det inte är en "WoW-dödare" är en helt annan femma. Har ni ens spelat spelet eller kommer ni bara hit för att whina för att er WoW fru lämnade er för AoC?
Tänk innan ni skriver tack.

Så ska det låta

Tycker att AoC är riktigt bra, tyvärr så fick inte mina vänner tag på kopior av det, så jag tröttnade ganska snabbt. Får vänta tills det skickas ut fler till butikerna eller kanske tills de fått ut några extra patchar.

Inaktiv
Skrivet av saru:

Levde upp till sin hype? My ass! AoC är inte en WoW-dödare, därmed basta.

Haha, ni wow nördar kan fortsätta spela erat cartoon spel who the hell cares. Alla som älskar wow behöver inte skriva här om ni ska trycka ner AoC.

AoC =

WoW =

Medlem

Jag lirade AoC betan, den sög.
Retail AoC är ruskigt kul
Fram till lvl 50... då man börjar få slut på quests... jag vill inte logga in längre


signatur

Bara gör det.

Medlem

Verkar som att norskarna bitit i lusekoffen.

AoC var ett spel som såg sååå jäkla schysst ut under hypen, men fan grafiken är ju inte alls så :S blabla dx10 kommer sen, whatever, jag väntar tills Guild Wars 2 utan månadskostnad

Inaktiv
Skrivet av FoxeN:

Verkar som att norskarna bitit i lusekoffen.

AoC var ett spel som såg sååå jäkla schysst ut under hypen, men fan grafiken är ju inte alls så :S blabla dx10 kommer sen, whatever, jag väntar tills Guild Wars 2 utan månadskostnad

Grafiken är ju najs om man har höga grafikinställningar, sen om du har en kass dator är en annan sak.

Medlem
Skrivet av Cane:
Skrivet av saru:

Levde upp till sin hype? My ass! AoC är inte en WoW-dödare, därmed basta.

Skrivet av Fisse:

Haha levde upp till hypen? Sååååå långt ifrån sanning som det bara går att komma. Conan är a piece of shit för att uttrycka det hela snällt.

Ni två skrev så pass idiotiska grejer att jag för första gången på fz måste använda ett aggressivt ord. Era jävla töntar vad tänker ni med? Klart som fan att det levde upp till hypen sen att det inte är en "WoW-dödare" är en helt annan femma. Har ni ens spelat spelet eller kommer ni bara hit för att whina för att er WoW fru lämnade er för AoC?
Tänk innan ni skriver tack.

Bara för dom inte tyckte om aoc så är dom töntar som älskar wow mest av allt?

Spelar inte nått mmo just nu men tycker det är lite fjantigt att häva ur sig det ena å det andra när folk inte tycker som du.

Medlem

AoC är väldigt bra. Dom som säger att wow är bäst kan gå och gömma sig bakom en sten eller nåt. Wow var väldigt buggit i början och har väldigt många buggar än...

Ser väldigt lovande dom där uppdateringarna.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

funderar på att köpa det men vad man har hört om alla buggar så blir det nog ett köp efter sommaren.

AoC är väldigt snyggt. Ja.. jag har en dator som klarar de högsta instälningara. Var det roligt ? nej .. spelade upp en conqueror till 27 men lusten att logga på och spela mer infan sig inte .. kan inte riktigt sätta fingret på vad som saknades ..
troligtvis (kanske) bara less på Mmorpg .


signatur

För det mesta bakbinds Troubadix och förses med munkavle .

Medlem

Blir inga höginkomsttagare av lodisarna som sitter och spelar bort sitt liv mellan 15-25års ålder på sådant här, direkt. Må det heta everquest, wow, gw eller aoc.


signatur

Move.L #beef, $4
Om du läser detta, har jag aptråkigt på jobbet -- och andra sidan, verkar du ha det också, ska vi ligga med varandra?

Medlem
Skrivet av gryzor:

Blir inga höginkomsttagare av lodisarna som sitter och spelar bort sitt liv mellan 15-25års ålder på sådant här, direkt. Må det heta everquest, wow, gw eller aoc.

Haha

Snacka om att ha fel

Medlem
Skrivet av Tigersharkswe:

Grafiken är ju najs om man har höga grafikinställningar, sen om du har en kass dator är en annan sak.

Jag har en bra burk (Core 2 Quad (2,4 GHz), 4 GB RAM, Radeon HD HD 3870) och kan lira detta med allt maxat men är lite besviken på grafiken samt att DirectX 10 inte finns med nu från start. Nämns inte ens bland uppdateringarna.
Visst, spelet ser bra ut men kunde sett ännu bättre ut. Jag tycker personligen att Lord of the Rings Online ser bättre ut med sina högupplösta texturer och DX10-funktioner men det är väl bara en tidsfråga innan AoC har detsamma.


signatur

- r4z0r -

Medlem
Skrivet av Cane:
Skrivet av saru:

Levde upp till sin hype? My ass! AoC är inte en WoW-dödare, därmed basta.

Skrivet av Fisse:

Haha levde upp till hypen? Sååååå långt ifrån sanning som det bara går att komma. Conan är a piece of shit för att uttrycka det hela snällt.

Ni två skrev så pass idiotiska grejer att jag för första gången på fz måste använda ett aggressivt ord. Era jävla töntar vad tänker ni med? Klart som fan att det levde upp till hypen sen att det inte är en "WoW-dödare" är en helt annan femma. Har ni ens spelat spelet eller kommer ni bara hit för att whina för att er WoW fru lämnade er för AoC?
Tänk innan ni skriver tack.

På vilket sätt levde upp till hypen då?
Varför är det en annan femma för? Alla klappade händerna av förtjusning och skrålade att detta spel kommer sopa undan WoW som det ledande MMORPG'et vilket jag tvivlar på.

Tänk innan vi skriver? Det är ju ett forum, man ska ju ventilera och utbyta åsikter.

Sen tänker jag inte sjunka till din nivå och komma med personangrepp Tänk på vad DU skriver.


signatur

Is life not a thousand times too short for us to bore ourselves? ~ Friedrich Nietzsche

Medlem
Skrivet av BlueSam:
Skrivet av saru:

Levde upp till sin hype? My ass! AoC är inte en WoW-dödare, därmed basta.

Haha, ni wow nördar kan fortsätta spela erat cartoon spel who the hell cares. Alla som älskar wow behöver inte skriva här om ni ska trycka ner AoC.

AoC =

WoW =

Ens värt att bemöta ditt uttalande?

Spelar förresten inte WoW så


signatur

Is life not a thousand times too short for us to bore ourselves? ~ Friedrich Nietzsche

Medlem

Jaha, jag som trodde det var 18års gräns på AoC, men enligt kommentarerna här så verkar så inte vara fallet så de får väl höja ålderskraven till 25 eller nått för att ni slynglar skall ägna er åt mer lämpliga spel istället.

12
Skriv svar