DiCaprio blir datornörd

Robot
Medlem
DiCaprio blir datornörd

Om DiCaprio spelar honom eller ej bryr jag mig inte, han är helt ok nuförtiden, men att han ska spela honom är just nu bara spekulationer då det är DiCaprios produktionsbolag som står bakom filmen.

Vilket hans bolag även gör för Akira filmen.

Dock måste man undra hur action/dramafyllt Nolan Bushnells liv varit egentligen, så det blir kul att se det på film. Kanske borde läsa på lite mer om honom, kanske blir riktiga episka dramat eller kanske blir rena 2001 "NEW DAWN OF MAN" med Atari som en sorts svart monolith avbild

Medlem
Medlem

DiCaprio är helt suverän. Inget fel i filmen på den skåderspelarpunkten iallafall.


signatur

I'm a snake, follow me!

Medlem

wtf


signatur

I'm the broken one who fixed it.

Inaktiv

(........... liv och leverne) vafan gör de film om vemfan som helst nu för tiden "asgarv "


signatur

För det mesta bakbinds Troubadix och förses med munkavle .

Medlem

kunde inte bry mig mindre typ

Medlem
Skrivet av Earth and Wind:

(........... liv och leverne) vafan gör de film om vemfan som helst nu för tiden "asgarv "

Bara så att ni vet så är Bushnell inte endast en entreprenör inom dator/TV-spel utan även grundaren av den "kända" Chuck E. Cheese-kedjan som finns runt omkring i USA. Så det finns nog en hel del att hämta till en film om man ska gå efter hans historia.


signatur

"There are many aspects of human existence that I will never understand..."

Medlem
Skrivet av Snowman01:

kunde inte bry mig mindre typ

allvar, om du nu inte kunde bry dig mindre - varför i helvete tog du dig tid att äns läsa artikeln eller skriva kommentar till den?


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Skrivet av mr.bear:
Skrivet av Earth and Wind:

(........... liv och leverne) vafan gör de film om vemfan som helst nu för tiden "asgarv "

Bara så att ni vet så är Bushnell inte endast en entreprenör inom dator/TV-spel utan även grundaren av den "kända" Chuck E. Cheese-kedjan som finns runt omkring i USA. Så det finns nog en hel del att hämta till en film om man ska gå efter hans historia.

"Chuck E. Cheese-kedjan" ledsen att behöva erkäna det MEN ..... denna kedja är för mig okänd
:$ vad är det för en kedja ? ost ??


signatur

För det mesta bakbinds Troubadix och förses med munkavle .

Medlem
Skrivet av Earth and Wind:
Skrivet av mr.bear:
Skrivet av Earth and Wind:

(........... liv och leverne) vafan gör de film om vemfan som helst nu för tiden "asgarv "

Bara så att ni vet så är Bushnell inte endast en entreprenör inom dator/TV-spel utan även grundaren av den "kända" Chuck E. Cheese-kedjan som finns runt omkring i USA. Så det finns nog en hel del att hämta till en film om man ska gå efter hans historia.

"Chuck E. Cheese-kedjan" ledsen att behöva erkäna det MEN ..... denna kedja är för mig okänd
:$ vad är det för en kedja ? ost ??

Har du inte hörtalas som Chuck E. Cheese har du inte hört speciellt mycket om alla de snabbmatskedjor som finns i USA. Den nämns ju i varannan amerikansk film och TV-serie (ok, lite överdrivt men du förstår vad jag menar). Det är en utav det största och mest populära snabbmatskedjorna för småbarn.

Skrivet av Wikipedia:

The concept centers around a basic sit-down pizza restaurant, complemented by arcade games, small rides, animatronic characters, and other popular diversions for young children such as climbing equipment, tubes, and giant slides.


signatur

"There are many aspects of human existence that I will never understand..."

KoP
Medlem
Skrivet av Kovski:

Dock måste man undra hur action/dramafyllt Nolan Bushnells liv varit egentligen, så det blir kul att se det på film. Kanske borde läsa på lite mer om honom, kanske blir riktiga episka dramat eller kanske blir rena 2001 "NEW DAWN OF MAN" med Atari som en sorts svart monolith avbild

Har sett lite filmer där Nolan berättar om hur det var på tiden då det begav sig i Silicon valley. Många unga människor, mycket fester och annat tokigt. Så lite action har han nog varit med om.

Skrivet av mr.bear:
Skrivet av Earth and Wind:
Skrivet av mr.bear:
Skrivet av Earth and Wind:

(........... liv och leverne) vafan gör de film om vemfan som helst nu för tiden "asgarv "

Bara så att ni vet så är Bushnell inte endast en entreprenör inom dator/TV-spel utan även grundaren av den "kända" Chuck E. Cheese-kedjan som finns runt omkring i USA. Så det finns nog en hel del att hämta till en film om man ska gå efter hans historia.

"Chuck E. Cheese-kedjan" ledsen att behöva erkäna det MEN ..... denna kedja är för mig okänd
:$ vad är det för en kedja ? ost ??

Har du inte hörtalas som Chuck E. Cheese har du inte hört speciellt mycket om alla de snabbmatskedjor som finns i USA. Den nämns ju i varannan amerikansk film och TV-serie (ok, lite överdrivt men du förstår vad jag menar). Det är en utav det största och mest populära snabbmatskedjorna för småbarn.

Skrivet av Wikipedia:

The concept centers around a basic sit-down pizza restaurant, complemented by arcade games, small rides, animatronic characters, and other popular diversions for young children such as climbing equipment, tubes, and giant slides.

humm sant men amerikansk snabbmat har aldrig varit något stort intresse för mig. Sträcker sig väll mest till att man käkat burgare på Mac donalds lite då och då

... får väll se på denna film och lära sig lite mer om ämnet kanske


signatur

För det mesta bakbinds Troubadix och förses med munkavle .

Medlem
Skrivet av Earth and Wind:

humm sant men amerikansk snabbmat har aldrig varit något stort intresse för mig. Sträcker sig väll mest till att man käkat burgare på Mac donalds lite då och då

... får väll se på denna film och lära sig lite mer om ämnet kanske

Är inte heller så insatt i amerikans snabbmat, men kollar man på en film eller två snappar man rätt snabbt upp just sådana onödiga detaljer.


signatur

"There are many aspects of human existence that I will never understand..."

Medlem

alla som har läst lite spelhistoria vet hur mycket party och droger det fanns inblandat i både ideutvecklingen och i produktionsleden. Så jag kan nog tänka mig att det kan bli en ganska humoristisk dramafilm av det


signatur

I9 9900 - RTX 3080 - 32GB - 990 pro

Medlem

Känner på mig att det blir ungefär som Almost Famous fast i datorbranchen. Inget fel att casta DiCaprio i rollen då han redan gjort bra ifrån sig både som Howard Hughes och Frank Abagnale. Har tyckt om det mesta han gjort sen jag såg honom för första gången i Gilbert Grape.


signatur

.slanger

1
Skriv svar