Bad Company demopatchat

Robot
Inaktiv
Bad Company demopatchat

mm tyckte de lagga lite för mycket när ja spela här om dagen. Tycker inte en webradio i detta fall Rocksters radio ska dra på sig så mycket lagg. Slog av den och det lagga ändå. Hoppas de blir bättre och att man kommer in på bättre servrar.


signatur

Mycket Bly I Terrängen...

Medlem

Speldemo vart ska spelvägen ta vägen? GE UT DE RIKTIGA SPELET FÖR TUSAN

Medlem

Kul att dom patchar ett demo för ett spel som kommer om en vecka eller 2.
Men det kanske är viktigt.
Jag väntar fortfarande på att Rockstar ska få tummen ur och fixa deras uppfuckade-statstiksida. Det e ju för tusen sorligt om det tar 2-3veckor innan ens statistik uppdateras.

ptr
Medlem

mitt problem då http://www.fz.se/forum/thread.php?id=41722

spelet borde väl stöjda högre upplösning än 720x576 kan man tycka

Medlem
Skrivet av ptr:

mitt problem då http://www.fz.se/forum/thread.php?id=41722

spelet borde väl stöjda högre upplösning än 720x576 kan man tycka

Hade samma problem, Jag hade inte klickat i 720p
under bild inställningar på ps3:an.


signatur

Aeternitas vitae resonat tamquam imago

Medlem
Skrivet av Ninotramp:

Speldemo vart ska spelvägen ta vägen? GE UT DE RIKTIGA SPELET FÖR TUSAN

Men snälla nån, demon finns som en möjlighet att prova på en del av spelet innan fullversionen släpps. Om du inte gillar det så kan du helt enkelt låta bli att spela demot så att de som uppskattar att demon finns kan få spela.

Medlem

När jag spelade igår hade jag absolut inga problem med lagg.

ptr
Medlem
Skrivet av HarM:
Skrivet av ptr:

mitt problem då http://www.fz.se/forum/thread.php?id=41722

spelet borde väl stöjda högre upplösning än 720x576 kan man tycka

Hade samma problem, Jag hade inte klickat i 720p
under bild inställningar på ps3:an.

hmm ålrajt, men tidigare spel som bara kör 720p har fungerat utmärkt? aja får väl testa det då

Inaktiv

vet inte hur det är nu, men tidigare var det ju nästintill omöjligt att spela online. Testade några gånger varje dag i 5 dagar, fick bara spela en enda gång... hoppas det blir bättre nu när de fixat fler servrar...

Medlem
Skrivet av DJ_danne:

vet inte hur det är nu, men tidigare var det ju nästintill omöjligt att spela online. Testade några gånger varje dag i 5 dagar, fick bara spela en enda gång... hoppas det blir bättre nu när de fixat fler servrar...

Jag har hört en del som klagat på detta, kör du Xbox360 versionen?
Själv fick jag en tidig nyckel till min PS3och har spelat var och varannan dag sen dess och aldrig upplevt något lagg. För övrigt tycker jag spelet är sjukt bra och längtar verkligen till min gold ediotion kommer:)

Medlem

Grymt bra spel, ett garanterat köp!! Frostbite är en äkta "next-gen" motor. Dice har lyckats bra med det här spelet!! Grattis Dice, är stolt över er.


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

Inaktiv
Skrivet av Kinne:
Skrivet av DJ_danne:

vet inte hur det är nu, men tidigare var det ju nästintill omöjligt att spela online. Testade några gånger varje dag i 5 dagar, fick bara spela en enda gång... hoppas det blir bättre nu när de fixat fler servrar...

Jag har hört en del som klagat på detta, kör du Xbox360 versionen?
Själv fick jag en tidig nyckel till min PS3och har spelat var och varannan dag sen dess och aldrig upplevt något lagg. För övrigt tycker jag spelet är sjukt bra och längtar verkligen till min gold ediotion kommer:)

Jag har ps3 versionen, hade också en tidig nyckel till demot. det är inte lagg som är problem, den gången jag spelade var det laggfritt, men jag får nästan aldrig spela över huvudtaget. kommer inte ens in på servern.

1
Skriv svar