Call of Duty 5 återvänder till WW2

Robot
Medlem
Call of Duty 5 återvänder till WW2

Trevligt, det var ett tag sedan vi fick lägga vantarna på ett M1 Grand eller ett Thomsson


signatur

Survivor of Earthquake Skåne 2008 |PSN: Rolle90 |Live: Rolle90
Cinemaworld.se

Medlem
Medlem

Tkr infinity ward gjorde CoD 4 helt enastående Låt dom göra nästa också =D

Inaktiv

JAAAAAAAAAAA!!! WW2!

Medlem

Fatta hur glad jag blir!!!!
WW2 all the way people THIS IS THE WAY TO THE LIGHT!!

Fuck modern combat!

Medlem

Finally! Co-Op! Fler speltillverkare bör förstå att multiplayer är grejen. Och däribland valmöjligheter på olika sorters multiplayer
Sedan att WW2 kommer återupplivas är ju helt absurt roligt


signatur

| PC | Xbox One | PS5 | Oculus Quest 1 & 2 |

Inaktiv

Har inte riktigt fallit för COD 3... men älskar COD 1,2 och 4... men detta låter intressantXD

Inaktiv

Hell yeah!!! Co-op kommer rocka fan vad nice att man kan dela slagfältet med en polare (lr fler)

Medlem

fan vad kul med co-op!, lite tråkigt att dem väljer WW2 dock.... skulle gärna sett vietnam eller dyligt.

Medlem

Yes! Äntligen andra värlskriget igen.

När kommer nästa Medal of Honor?


signatur

lootskin@hotmail.com

Medlem
Inaktiv

Hoppas de får till en bra singleplayerdel nu.

Medlem
Skrivet av Lootskin:

Yes! Äntligen andra värlskriget igen.

När kommer nästa Medal of Honor?

För deras egen skull så hoppas jag, aldrig.

Inaktiv

Co-Op är mkt välkommet i COD och det blir nice att återvända till WW2, men COD6 måste bli i nutid då


signatur

i7-4770K @4.3GHz, 16GB RAM, 120GB SSD + 5TB, GTX 780 3GB VRAM, 24" 144Hz 3D, Win8.1 PRO

Medlem

ww2!!!! yiiihaa!


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem
Flakmonkey

WW2... hade varit trevligare med något annorlunda men de har ju iaf förlagt det till asien den här gången - åtminstone till största delen... Intressant att höra från någon sajt/tidning som inte är inriktad på enbart en plattform för att höra vad samtliga versioner erbjuder... coop för fyra pers på alla kanske?

Undrar förresten hur COD4-motorn kommer se ut på en Wii

Medlem

Förstår inte. Alla klagade innan på WW2 spel, "oohhh shit ännu ett WW2 spel". Nu verkar alla vara glada att ett till WW2 spel kommer... hmm...

Enda som lockar mig i CoD 5 är COOP... mer COOP åt folket för helvete. Finns inget roligare än COOP...

Medlem
Skrivet av rolle90:

... lägga vantarna på ett M1 Grand ...

M1 Garand om jag får be


signatur

Hell Tengil, vår befriare!

Medlem
Skrivet av KingeN:

Förstår inte. Alla klagade innan på WW2 spel, "oohhh shit ännu ett WW2 spel". Nu verkar alla vara glada att ett till WW2 spel kommer... hmm...

Enda som lockar mig i CoD 5 är COOP... mer COOP åt folket för helvete. Finns inget roligare än COOP...

Nej de är många som alltid kollat snett på Modern Combat också jag är iaf en av dem.

Hatade faktumet att IW gjorde MC av Cod4.

Detta kan bli en stor comeback för många ww2 cod fantaster och vi lär ju se både Garanden , Kar98k återvända.

Så jävla rätt att de vågra sig på lite nytt även med Ryska advancemanget in i berlin.

Tycker folk ska sluta tjuta över allt allt i ww2 har gjorts det kommer nog ta ett 100 tal år innan allt finns i spel som hände under den tiden.

Medlem

Cod 3 är knappast det bästa Cod spelet men hoppas på det bästa.;)

Medlem
Skrivet av Kexmannen:

Tkr infinity ward gjorde CoD 4 helt enastående Låt dom göra nästa också =D

IW utvecklar Cod 6 just nu.


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Inaktiv

Skulle vara trevligt om dom gjorde ett spel baraserat på ww1

Medlem

Hoppas att man kan få lira som tyskar

Medlem

@ Lusen
Då hade ju man typ bara legat i skyttegravar och kanske misslyckats med att rusa i en front, hände ju inte mycket mer WW1, om jag har rätt för mig. =P

Inaktiv

vänta ..
så nu hurrar ni över att få återvända till 40-talet?

bestämmmmmmmmmm er!

Låter bara trist CoD 5 borde varit en tysk kampanj istället, om inte det så Vietnam konflikten då. Blir säkert en kalkon.


signatur
Medlem

JAAAA!!!!!! Nu blev mitt liv ännu bättre!!! har hoppats på denna stund enda sen besvikelsen att CoD3 bara släpptes till konsol

Medlem
Skrivet av joakim_hoog:

@ Lusen
Då hade ju man typ bara legat i skyttegravar och kanske misslyckats med att rusa i en front, hände ju inte mycket mer WW1, om jag har rätt för mig. =P

De skulle kunna göra som i CoD2 att man får följa olika personer på olika ställen. Östfronten var betydligt mer rörlig än den kända västfronten som mer eller mindre stog still nästan hela tiden men det fanns även slag där som skulle kunna spelas. Som t.ex Ypre.
Dessutom så skulle man ju kunna låta någon av de roller man spela få dö. Spoiler om CoD4. Läs inte om ni inte har spelat det.:

Som den amerikanska soldaten i CoD4.

Skriv svar