Vad i helvete!

Medlem
Vad i helvete!

När 6:an började sända jublade jag högt. En skön kanal utan en massa onödigt snack, bra "dagen efter"-program, schyssta serier och inte tok överdrivet mycket reklam som 5:an och TV4 har.
Men nu har dom hamnat någonstans efter finlandstv. Varför i hela jävla helvetet sänder man en så jävla värdelöst helvetiskt förbannat kass piss-serie som Segfel...Seinfeg...Seinfeld!

Why, oh why, cruel world, WHY!!!!

#blogg

Medlem
Vad i helvete!

Nej det är bara för dig att lära dig gilla bra TV.


signatur

Wune - "jo jag klarar crysis på high på allt för jag har 4 gig i ram minne. och dom är på 800 Mhz." - I lol'ed

Medlem

Seinfeld ÄGER!!

Medlem

Du har ingen humor. Seinfeld är den bästa komedi-serien som någonsin gjorts. Så de så.

Medlem

komediserie?!! de visste jag inte, trodde det var ett sätt att hitta något tråkigare än dagens psalm på svt2

Medlem

Nej, Seinfeld äger verkligen inte. Tråkigare "humor" får man leta efter. Jag ser hellre den rullande nyhetstablån på SVT24 i 5 timmar än ett avsnitt av Seinfeld.


signatur

C-64, 64kb RAM, The Final Cartridge III, 5,25" 1541-II, WICO Bathandle <---In action Spelmusik

Medlem
Skrivet av Ariath:

Nej, Seinfeld äger verkligen inte. Tråkigare "humor" får man leta efter. Jag ser hellre den rullande nyhetstablån på SVT24 i 5 timmar än ett avsnitt av Seinfeld.

Din åsikt. Seinfeld är dock en av tidernas mest hyllade komedi-serie. Som dessutom har fått en hel del priser m.m. Plus en väldigt bra imdb-rating. (9.4). Vilket jag tycker säger en hel del. Sen kan inte alla gilla det såklart. Men någon piss-serie är det icke.

Medlem
Skrivet av Fargo:

Din åsikt. Seinfeld är dock en av tidernas mest hyllade komedi-serie. Som dessutom har fått en hel del priser m.m. Plus en väldigt bra imdb-rating. (9.4). Vilket jag tycker säger en hel del. Sen kan inte alla gilla det såklart. Men någon piss-serie är det icke.

Givetvis är det min åsikt och blogginläggets skapare också förmodligen.:) Allt sånt här är smaksaker. Du kan tycka att ett spel som rosats till skyarna av olika rescencenter är rena skiten även om det fått fina utmärkelser. Alla har som tur är rätt till en åsikt.

Jag säger inte att Seinfeld är en piss-serie bara att han själv så jävla tråkig. Sen det här med pålagda skratt för att tala om att nåt är roligt (vilket det oftast inte är ändå) är bara för mycket.

Inget agg mot dig Fargo eller någon annan som gillar Seinfeld:)


signatur

C-64, 64kb RAM, The Final Cartridge III, 5,25" 1541-II, WICO Bathandle <---In action Spelmusik

Medlem

Såklart. Men jag kan helt enkelt inte hålla med. Seinfeld förgyller min dag. Ger mig alltid ett gott skratt :). Pålagda skratt? Jovisst. Men det har alla amerikanska komediserier nu för tiden. Jag brukar se över sånt. Själv tycker jag inte han är tråkig. Jerry är en riktig sköning :). Men det kan jag säga i all evighet, du kommer iaf inte hålla med mig.

Medlem

Seinfeld är en riktigt trevlig serie.


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

1
Skriv svar