Guitar Hero: Metallica på gång

Robot
Inaktiv
Guitar Hero: Metallica på gång

Åh gu, är carole next in line homos sapera?.

Medlem

LIKE IT ALOT. Äntligen kan guitar Hero bli roligt. Metallica är utan tvekan det bästa bandet som finns och jag kan tänka mig att köpa spelet bara för att stödja dem.


signatur

Xboxlive: GeggaSWE
Origin: GeggaSWE

Medlem

*suck*

GH serien är verkligen på väg utför !

GH3 är ju redan död som graven och detta måste vara anledningen. Dvs att dom vill klämma ut ÄNNU mer pengar genom att sälja hela spel istället för att vara smarta och ge ut DLC till de versioner som finns...

Idioter !!!

Medlem
Skrivet av Gzek:

*suck*

GH serien är verkligen på väg utför !

GH3 är ju redan död som graven och detta måste vara anledningen. Dvs att dom vill klämma ut ÄNNU mer pengar genom att sälja hela spel istället för att vara smarta och ge ut DLC till de versioner som finns...

Idioter !!!

ja det är verkligen sniket


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

Håller med om att det är sniket att ta betalt för låtarna, men guh så roligt det ska bli att spela!


signatur

Asus P5Q Pro | E8500 3.16GHz | XFX HD4890 1GB | Corsair 2x2GB | Corsair 620W | Spinpoint F1 1TB | Antec P183 | BenQ G2411HD 24" | Dell 17"

Flakmonkey

Hade ju varit trevligt om det hade kommit som DLC också... men jag kommer likväl köpa det... lär lägga ner hur många timmar som helst på att lira nothing else matters, battery, fuel, memory remains, enter sandman, etc etc etc...

Medlem

det här har man ju väntat på , fan va skönt

Inaktiv

Naj-Hiissss!!

Medlem

Känns lika mkt mjölkande som WOHO MER ATT LIRA... jaja bara Master of Puppets är med så är jag nöjd

Medlem

Snart kommer väl Guitar Hero: Dragonforce.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

synd att man inte har GH; får bli att lira detta hos polarn

Inaktiv
Skrivet av Gzek:

*suck*

GH serien är verkligen på väg utför !

GH3 är ju redan död som graven och detta måste vara anledningen. Dvs att dom vill klämma ut ÄNNU mer pengar genom att sälja hela spel istället för att vara smarta och ge ut DLC till de versioner som finns...

Idioter !!!

Såklart de gör, de vill ju tjäna pengar! Och för mig är det bra eftersom jag bara har Playstation 2.. om de nu inte skippar den helt och kör bara på PS3..

Medlem

Nae, blir Guitar Hero 4 för min del, LInkin Park, The Eagles <3

Inaktiv

Snart kan du höra Cliff Burtons basslingor ljuda över rummen.

Jaså? Det var som tusan...

Medlem

Härligt!! Blir ett givet köp!


signatur

Kvalitetskontrollant på Fyffes bananer

Medlem

Metallicops... Metallica må vara bra, men sniknare band får man fan leta efter. Det här är ett spel man borde piratkopiera enbart för att jävlas med dom.

QRT
Medlem
Medlem
Skrivet av ReZnoR2K6:

Snart kan du höra Cliff Burtons basslingor ljuda över rummen.

Jaså? Det var som tusan...

http://youtube.com/watch?v=k5tqJe5W2gI

Medlem

Ingen större överraskning men en glad nyhet, det finns ju grymt många bra låtar att plocka från.


signatur

.slanger

Medlem

Nya The Sims?

Medlem
Skrivet av PriMo:

Nya The Sims?

Medlem
Skrivet av PriMo:

Nya The Sims?

ehh? är det band lr har du tråkig humor?

Inaktiv

Härligt!

Die! Die! Die!

Inaktiv
Skrivet av andman:
Skrivet av ReZnoR2K6:

Snart kan du höra Cliff Burtons basslingor ljuda över rummen.

Jaså? Det var som tusan...

http://youtube.com/watch?v=k5tqJe5W2gI

Japp var precis det jag menade. Cliff Burton, egentligen Clifford Lee Burton, född 10 februari 1962 i San Francisco, Kalifornien, USA, död 27 september 1986 i Dörarp, Sverige, var basist i Metallica. Han ersattes av Jason Newsted.

Och nuvarande basist är förstås Robert Trujillo.

Så det där måste betyda att vi får höra de gamla bra låtarna.

Medlem

Facepalm.jpg


signatur

"Det här är en crackdown på tomciteringar."

Medlem
Skrivet av PriMo:

Nya The Sims?

Ja det känns onekligen som det...

Nästa upplaga kommer heta Guitar Hero IKEA och innehålla gitarrer designade av Ikeas egna designers. Som gitarren Gunnar med sin snygga bok finnish...

*suck*

Medlem

Grymt ett solklart köp

Medlem

Milk it...gillade inte ens GH3...Saknades nåt.

Inaktiv

viktigt!!!


signatur

STEFAN89KING

12
Skriv svar