Beyond Good & Evil 2 tillkännagivet

Medlem

Så man har väntat på detta alltså. Då blir det att införskaffa en PS3 eller 360 under 2009 då

/ LordDaimos

Medlem

Oavsett hur mycket orginalet sålde så var det ett väldigt bra och orginellt spel. Jag har det till både PC och PS2 och har spelat igenom det flera gånger. Jag tycker det är lika bra varje gång. Om det kommer som Xbox Original lär jag köpa det också. Tvåan kommer i alla fall att bli en given 360 hit för min del.


signatur

.slanger

Medlem

Härliga tider! Blir ett givet köp såklart


signatur

"Speed has never killed anyone, suddenly becoming stationary... That's what gets you"

Medlem

håll till godo: http://zapy.warzone.nu/Beyond_Good_&_Evil/

Patch, Trainer och privata buggfixen (inte jag som fixade jag laddade ner och sparade !!)

Medlem

Gillade ettan, klarade aldrig det dock, början är sjukt seg i det spelet så jag vet inte om jag pallar ge mig på det igen heller.

Lär fixa detta om det kommer till PC, såg sjukt mysigt ut, precis som ettan.

Medlem

Sjukt segt? Då måste du ha världens sämsta tålamod.

Medlem
Skrivet av MrStalker:

Sjukt segt? Då måste du ha världens sämsta tålamod.

Har svårt för segdragna scener med dåliga skämt, tänker främst på grisen då.

Bt
Medlem

Wohoo!

Fast 1an fungerar inte på Vista.


signatur

[http://palmblad.inara.nu] Min webbsida...

Medlem

Konstigt, 1an släpptes 2003, typ ett halvt decennium före Vista. Problem med bakåtkompatibilitet får riktas mot Micro$oft.

Medlem

Äntligen :D. Trodde aldrig jag skulle få se en uooföljare.

Medlem

amazing
ett av de mycket få spel där jag njöt av varenda sekund för att nå 100%.... nu tänker jag kolla bort och glömma att detta någonsin hänt fram tills spelet kommer ut

Medlem

Rätt konstigt egentligen - jag tyckte att Beyond Good & Evil var ett riktigt bra spel, och av de andra kommentarerna här att döma så var jag inte ensam om det. Vad jag kan minnas så fick det bra betyg i recensionerna också, så man undrar ju faktiskt varför det aldrig sålde så bra?

Hur som helst, trevligt att de fick möjlighet att göra en uppföljare, ser fram emot den!

Medlem
Skrivet av Bt:

Wohoo!

Fast 1an fungerar inte på Vista.

Funkar utmärkt för mig.
Du måste dock plocka bort lite från inställningarna med "SettingsApplication.exe".
Under "Advanved Settings" så ta bort "HW Vertex Processing" och "W buffer".
Sen är det bara att köra.


signatur

Pingvin, flagga eller äpple. Vem orkar bry sig, vi är alla samma 1or och 0or i slutändan.

Medlem

*BUMP*

Hmm, inget nytt ännu, hoppas vi får se något nästa Ubidays.

12
Skriv svar