GTA IV fortsätter dominera försäljningen

Medlem
Skrivet av Saxit:

Det ska bli intressant att se vad försäljningssiffrorna för PC-versionen blir när den komer ut.

GTA har alltid sålt bättre till konsollerna dock.

Medlem
Skrivet av KrejzY:

Snart kommer väl sims om all möjlig skit. Vem är det som köper sån skit? Barn?

T.ex. föräldrar som köper i present till barnen/tonåringarna. Skillnaden är att målgruppen för Sims faktiskt KÖPER spelen och betalar för sig, istället för att dra ner dem från Piratebay.

Det är bara att kika på försäljningstoppen vecka efter vecka för att inse vad speltillverkarna kommer satsa allt mer på i framtiden.

BeW
Medlem
Skrivet av F3D:
Skrivet av Saxit:

Det ska bli intressant att se vad försäljningssiffrorna för PC-versionen blir när den komer ut.

10 sålda enheter världen över
100.000tals spelare online ..

jag gissar

Hehe, mm skulle inte förvåna mig. Man får hoppas det blir fler iaf:P
GTA serien e speciell så får hoppas att en del köper det pga. det osv. För det skulle vara synd ifall de slutade göra spelen till pc:(

Medlem

Kan förstå att GTA säljer bra, får fylla på hyllorna säkert två gånger i timmen, och då är det en hel hyllmeter för varje plattform!


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Inaktiv

Twice as Nice!

Medlem
Medlem
Medlem
Skrivet av SoniC:

KUl att se att spel som wc3 och cs fortfarande finns kvar på listan

tycker det är tragiskt.

sen är väll N-Gage inget nytt?
var inte det en rejäl flopp för nått år sen eller har den nylancerats?
har gått mig helt förbi så fall.


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem
Skrivet av BeW:
Skrivet av F3D:
Skrivet av Saxit:

Det ska bli intressant att se vad försäljningssiffrorna för PC-versionen blir när den komer ut.

10 sålda enheter världen över
100.000tals spelare online ..

jag gissar

Hehe, mm skulle inte förvåna mig. Man får hoppas det blir fler iaf:P
GTA serien e speciell så får hoppas att en del köper det pga. det osv. För det skulle vara synd ifall de slutade göra spelen till pc:(

Nja. Spela online går sällan på piratspel pågrund av cdkey-verify. Men 100 000 online, och 2 miljoner offline då.

12
Skriv svar