Killzone 2
CITAT: Och eftersom Guerilla aldrig visat något intresse för Xbox 360 vet de försvinnande lite om vad man faktiskt kan skapa på den maskinen.
Vad vet Tommy Rydling om det? Är han en programmerare som kan allt om xbox360, känns som en viss skribent inte kan vara speciellt objektiv....Nej gör om gör rätt.
- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.
^- Haha bra bild. Som sagt, står fortfarande vid att jag har svårt att se hur detta är en otrolig stor uppgradering från tidigare nämnda titlar.
Men som sagt, kanske det bara jag som är svår imponerad nu för tiden ;p
spelar det stor roll om grafiken som ändå var så passa bra på gears of war och vad menar du tycker är snyggt om allt igentligen handlar om hur roligt spelet igentligen är.
^- Var väl inte direkt det jag och fanboy diskuterade eller hur?
Om du vill snacka gameplay så kan jag säga att jag tyckte Killzone till ps2 var otroligt tråkigt och Gears of war skulle jag inte rört med tång om det inte vore för Co-op.
låt mig förtydliga för dig då du inte verkar förstå vad jag försökte säga.. grafik means shit!
och att tro att första spelet skulle ha samma gameplay som shockar mig mig något.
Jag var väldigt medveten om att det var dit du ville, men jag förstår inte vad det hade att göra med diskussionen mellan mig och fanboy.
Jag var väldigt medveten om att det var dit du ville, men jag förstår inte vad det hade att göra med diskussionen mellan mig och fanboy.
troll eller trög?
Vad vet Tommy Rydling om det? Är han en programmerare som kan allt om xbox360, känns som en viss skribent inte kan vara speciellt objektiv....Nej gör om gör rätt.
Tommys poäng är att Guerillas snack om att de använder PS3-exklusiva saker (handkontrollens rörelsekänslighet) känns lite krystad. Såna saker är helt berättigade att ta upp om skribenten så önskar. Detta är en artikel om spel, ingen forskarrapport.
Larvigt skrivet. Det kändes mer som "Höh, ganska snyggt spel, men detta skulle ju 360 också lätt klara av, och det finns fortförande mycket bättre titlar till 360". Helt ointressant då det är själva spelet vi vill veta mer om. Och vad vet ni om det rent tekniskt efter att bara ha provat ett tidigt demo?! Nej, sluta mata fanboys och håll er till spel-nöjet och fakta.
I övrigt så tycker jag det är synd att spelet inte kommer till PC Kommer dock troligtvis lida mig igenom det med den sketna gamepaden och låg fps trots allt, då det verkar bli en härlig action-upplevelse man inte borde missa.
troll eller trög?
Nu får du ge dig.
Det vi snackade om var grafiken inget annat inget mer. Inte ett ord om spelkänsla.
Den som äger mest när han dör vinner
troll eller trög?
Nu får du ge dig.
Det vi snackade om var grafiken inget annat inget mer. Inte ett ord om spelkänsla.
det jag snacka om var att grafiken är rätt ointressant för gameplay gör spelet.
så om grafiken inte är bättre än gears of war och dom inte tillför nåt som helst utöver vad som gjorts innan så är det skit samma.
hur jäklar svårt kan det vara att förstå...
tyckter grafiken ser rätt dassig ut med massvis med blur och suddiga texturer, gameplayet ser inte direkt revolutionerande ut heller utan vara ett ihopplock utav gamla titlar som lyckades någorlunda väl.
(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.
så om grafiken inte är bättre än gears of war och dom inte tillför nåt som helst utöver vad som gjorts innan så är det skit samma.
Det är inte svårt att förstå, men det hade absolut inget med vad jag och fanboy diskuterade. Så sluta kalla folk tröga eller troll, när det är helt uppenbart att det är du som måste se över ditt inläggs relevans till diskussionen mellan mig och fanboy.
Larvigt skrivet. Det kändes mer som "Höh, ganska snyggt spel, men detta skulle ju 360 också lätt klara av, och det finns fortförande mycket bättre titlar till 360". Helt ointressant då det är själva spelet vi vill veta mer om. Och vad vet ni om det rent tekniskt efter att bara ha provat ett tidigt demo?! Nej, sluta mata fanboys och håll er till spel-nöjet och fakta.
tack! Det finns vettiga människor på FZ!
- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.
Urk för FPS-spel på PS3 eller 360. Inte ens kul. FPS ska spelas med mus och T-bord!
är du nära pensionsåldern eller? du skämmer bara ut dig när du säger att du inte klarar av att orientera dig med en handkontroll. För om känslan hade varit så mycke bättre på dator så hade inte det här spelet varit exklusivt för ps3
är du nära pensionsåldern eller? du skämmer bara ut dig när du säger att du inte klarar av att orientera dig med en handkontroll. För om känslan hade varit så mycke bättre på dator så hade inte det här spelet varit exklusivt för ps3
Tror knappast det är kontrollen som gjort att de valt att köra på PS3:an.
Finns inget riktigt substitut för mus siktandet på konsoler än, vad folk än må tro så är kontroller helt värdelösa att sikta med utan auto-aim och enorma hitboxar.
Trevlig läsning om den tidigare titulerade (ettan) "halo-dödaren". Det är nog bäst om Sony/Guerilla fokuserar på att göra det de gör bra istället för att aktivt försöka bräcka andra spel. Jag säger inte att de gör det/försöker det med Killzone 2, men utan någon innovation eller så lär detta inte bli mycket mer än ett hypat spel i mängden.
sibbor: [...]eller hävdar att 60GB PS3 skulle vara en svart, tung, het stekpanna...
Min Blogg: Noir
Jag vill köpa spelet, men jag blir mest frustrerad av att spela fps på konsoler.
Det går bra när det bar gäller siktandet, men när jag DESSUTOM måste röra mig taktiskt så tar det stopp och det går bara dåligt.
Jag skulle säkert kunna lära mig, men varför?
Bygg in stöd för mus och tgbord som epic gjorde med unreal 3.
Stödet för grejerna finns ju i maskinen redan...
Förövrigt tycker jag att ocensurerat ska återföras!
Det är inte svårt att förstå, men det hade absolut inget med vad jag och fanboy diskuterade. Så sluta kalla folk tröga eller troll, när det är helt uppenbart att det är du som måste se över ditt inläggs relevans till diskussionen mellan mig och fanboy.
skojar du med mig eller.. måste jag kopiera din mening för att du ska hitta relevans?
trög eller troll, jag ser ingen annan förklaring här.
skojar du med mig eller.. måste jag kopiera din mening för att du ska hitta relevans?
trög eller troll, jag ser ingen annan förklaring här.
Fattar inte varför du kopierar min mening när du inte själv förstått att jag och fanboy inte ens diskuterade "the fun factor". You're barking at the wrong tree.