Naruto: Clash of Ninja Revolution

Redaktör
Skrivet av MFC:

Recensera Boom Blox nu så vi alla kan gå tillbaka till våra arbeten

Den är på gång.


signatur
Inaktiv
Skrivet av Tompa:
Skrivet av MFC:

Recensera Boom Blox nu så vi alla kan gå tillbaka till våra arbeten

Den är på gång.

Åh, nice. Det ser jag fram emot!

MFC
Medlem
Skrivet av Explosivo:
Skrivet av Tompa:
Skrivet av MFC:

Recensera Boom Blox nu så vi alla kan gå tillbaka till våra arbeten

Den är på gång.

Åh, nice. Det ser jag fram emot!

Jag med!

Heja FZ!


signatur

I believe that if life gives you lemons you should make lemonade & try to find somebody whose life has given them vodka & have a party - Ron White

Medlem
Skrivet av MFC:

Heja FZ!


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem

Överskattad skitserie som mjölkas på pengar. Inte alltför oväntat betyg med andra ord.

Medlem

har ni märkt en konstig grej.
Varje gång en WII spel får en dålig recension så börjar människor gnälla som barn..kan det bero på att WII ägs mestadels av småbarn???

Medlem

Naruto är en sjukt bra serie som jag följt i 4 år och detta spel är också sjukt bra fighting spel. min åsikt. !!´´och med wiimoten har du inte ens tillgång till den för genren typiska pauslistan över kombinationer´´!! ??? vadå om man är r..... ja det är bara trycka på + och - så¨får man upp pauslistan... pff här är en kille som inte vet vad han håller på med

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Qale:

Naruto är en sjukt bra serie som jag följt i 4 år och detta spel är också sjukt bra fighting spel. min åsikt. !!´´och med wiimoten har du inte ens tillgång till den för genren typiska pauslistan över kombinationer´´!! ??? vadå om man är r..... ja det är bara trycka på + och - så¨får man upp pauslistan... pff här är en kille som inte vet vad han håller på med

Jag testade varenda knapp innan jag skrev den meningen. Menar du att de ska tryckas in samtidigt? Bra kod isf.


signatur
Medlem

jag har naruto gekitou taisen shippuden ex2(jap) som är några spel efter detta, men det här är ganska likt det jag har och det e riktigt skoj.

Inaktiv

Orka lära sig 1k combos, ett Naruto spel som är som Oblivion vore bättre.

Jag är Narutofan, ingen anime slår Naruto (jag har sett ungefär all anime som finns för 15+ års ålder men Naruto är bäst ändå enligt mig.)

Medlem

manga\anime är massproduktion vara och der för har en stor variation i kvalitet.

Inaktiv
Skrivet av Bobbenja:

manga\anime är massproduktion vara och der för har en stor variation i kvalitet.

Javisst är det det, det finns många som gillar anime, främst i asien och hemlandet Japan, och ja nästan all anime håller hög klass men det som bör betonas mer är att det finns flera olika genrer, ålders och smak inriktningar, Hollywood är det som jag personligen har svårt att förstå att någon kan gilla, nog om det.

Inaktiv

Vet inte folk om att detta är samma spel som Naruto: Gekitou Ninja Taisen! 3 till gamecube, fast med nya kontroller?

De borde ge oss Naruto Shippūden: Gekitou Ninja Taisen! EX 2 istället, det är ju ett nytt spel med okej innehåll

Medlem

Vad hände med videorecensionerna? skulle det inte komma en ny varje fredag?

12
Skriv svar