Update 8 [Zombie Survival RPG]

Medlem
Update 8 [Zombie Survival RPG]

Helvete, helvete, helvete!

Fan, jag vet inte om jag klarar det här...

Fan fan fan fan!

Ah helvete, jag måste göra det!

*Yuri tar upp sin yxa för att svinga den...

Förlåt mig, Alyona...

AAh!

Yuri var inte van vid att svinga yxan som han gjorde, och sträckte en muskel.
Detta resulterar i att Yuri har -1 i styrka vid framtida tärningsslag tills om 3 dagar senare ELLER någon som är kunnig inom massage kan massagera den.

Nikolai!

"V...V....Vad är det?
Vad... har hänt?"

Jag är ledsen, Nikolai, jag var tvungen...

"NEJ!
Min kära Alyona... Min vackra, underbara Alyona..."

*Yuri står och kollar på Alyonas lik, det verkar som om Nikolai hade rätt, hon var absolut inte normal, och chansen att hon hade ätit Danya är nog sant...*

Vi måste göra något, men vad?

Nikolai, har det hänt fler människor?

"Jag... jag vet inte... Alyona sa att... hon hade blivit biten... av någon... hemlös, hon sa att han jagade henne... sprang efter som besatt... men hon lyckades fälla han... och springa hem..."

Hur länge sen?

"Tre, nej, eller, jo, tre dagar sen..."

Hmm, vi måste iallafall göra något åt fönstret, vi skulle kunna ta loss dörren till toaletten, och spika fast den...

Uppdatering sker någon gång under veckan!

#blogg


signatur

Morning Glory, the revival!
An "It's so easy" to be social, "It's so easy" to be cool

Medlem
Update 8 [Zombie Survival RPG]

Eftersom vår hjälte är en sådan MANLIG MAN är det nog dags att ta hand om det här problemet. Halvt försiktigt ut på stan för att börja rensa upp

Medlem

Jag hade mer än gärna sett en zombiefilm börja som den här berättelsen.:)

Äger Yuri något skjutvapen föreslår jag att han utrustar sig med det och en väska med diverse förnödenheter och ammunition. Efter det så får han spika upp toalettdörren för fönstret. Det är olämpligt att bege sig ut i mörkret så det är dags att vila/sova tills det ljusnar

Eftersom det tog tre dagar för Alyona att förvandlas antar jag att det är säkert för Yuri att ta sig en tupplur:)

Bra jobbat än en gång!


signatur

C-64, 64kb RAM, The Final Cartridge III, 5,25" 1541-II, WICO Bathandle <---In action Spelmusik

Medlem

Deadlinen är tills 12:00 på måndag.


signatur

Morning Glory, the revival!
An "It's so easy" to be social, "It's so easy" to be cool

1
Skriv svar