Assassin's Creed till dator putsat

Robot
Inaktiv
Assassin's Creed till dator putsat

Om denna kan låta mig spela spelet ordentligt för första gången, och krashfritt sen jag skaffade Assassin's Creed när det släpptes, blir jag måttligt glad!


signatur

Gainward 8800GTS 512 ][ Corsair XMS2-6400 800MHz x4 1024MB ][ IntelCore 2 Q6600 ][ Cooler Master Centurion 5 & CM 600W ][ Vista Ultimate x64

Medlem
Skrivet av Tr0ll:

Om denna kan låta mig spela spelet ordentligt för första gången, och krashfritt sen jag skaffade Assassin's Creed när det släpptes, blir jag måttligt glad!

Samma här:|


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem

Tack, men tyvärr kommer inte detta räcka för att motivera mig till ännu ett försök. Jag har nog redan spenderat lika mycket tid till att försöka få det att fungera som det skulle tagit att spela igenom det. Synd bara att jag inte betalade för nöje med spelet, utan sura timmar utan framgång.
Att döma av patchnoteringarna så fixar denna patch inte mina problem, så det inte ens värt ett försök.


signatur

Hjälp mina drakar genom att klicka på dem, tack <3

Medlem

Knepigt, jag har inte haft ett enda problem med det. Fungerade felfritt rakt igenom, utom att jag satt fast i luften i en-två sekunder en gång när jag hoppade ner från ett tak.

Medlem

Inte jag heller, träffade inte på en enda spel-knäckande bugg. Nån små grafikfel visst men inget stort.

Inaktiv

Jag la ner efter 3dje banan på PS3 för det är ett riktigt tråkigt skit spel så kom fan inte och skyll/gör påhopp på pc piratande om du bvil ha tänderna kvar.

Medlem

true dat Orbek, orkade aldrig lira igneom det, var verkligen som ett wingcommmander spel, man nötte sig igenom det aptråkiga för att se en cut-scene, tillslut så sket jag idet och lekte freestyle på taken istället.


signatur

P.L.U.R

1
Skriv svar