Nyhet: Modnation Racers blev exklusivt tack vare PSN

Medlem
Nyhet: Modnation Racers blev exklusivt tack vare PSN

United Front Games som är skaparna bakom Modnation Racers blev intervjuade av EGDE Online. Där framkom det att PSN var en stor anledning till att spelet blev exklusivt till PS3. United Front Games anser att PSN har en väldigt stark community. men framförallt är gratis vilket gör det till en väldigt attraktivt tjänst för PS3. Läs nedan:

Citat:
And in terms of the hardware, the power of the PS3 and the PSN network being free - that we could make sure that everyone who buys a copy of the game is able to get online for free and then share all this content - were really important for us. For us it?s really a lot about the community feel and we feel that the PSN has a very strong community at present.

Källa: http://www.edge-online.com/features/interview-modnation-racer...

#blogg


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem
Nyhet: Modnation Racers blev exklusivt tack vare PSN

...eller så ville ingen annan ha det....

Medlem

PSN + Home har ju för länge sen gått om Xboxlive. Att man dessutom är tvungen att betala för skiten om man vill spela online gör ju inte saken bättre. Nej usch dom kan behålla sina överpris dussin DLC typ bög tony så spelar jag innovativa och nyskapande spel på ps3'an.


signatur

XBL:Sito Stargazer
PSN:Hicksmarine

KoP
Medlem
Skrivet av Sito:

PSN + Home har ju för länge sen gått om Xboxlive. Att man dessutom är tvungen att betala för skiten om man vill spela online gör ju inte saken bättre. Nej usch dom kan behålla sina överpris dussin DLC typ bög tony så spelar jag innovativa och nyskapande spel på ps3'an.

Bitter?

Medlem

så.. det kommer inte på skiva :(?

Medlem
Skrivet av Vad Var Mitt Namn?:

så.. det kommer inte på skiva :(?

Tänk dig LittleBigPlanet fast med bilar.
Du köper spelet som vanligt och sen går folk nuts och skapar allt mellan himmel och jord som du sen kan ladda hem och njuta av.
Tror iaf att det blir så.

1
Skriv svar